Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kjedsom
Skrevet

jeg kjeder meg sånn, vi er så kjedelige sammen, jeg lengter etter å være sammen med andre, han er så annerledes enn meg, han er min beste venn, jeg blir så kjedelig sammen med han, jeg er lei av oss, jeg har opplevd å ha det gøy men ikke sammen med han, jeg tør ikke gjøre det slutt for da blir jeg ensom de lux, skal jeg risikere å bli ensom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du skal gjøre, men ikke la deg styre av frykt i alle fall. Du sier jo selv at du har det gøy med andre, men du er lei dere som par... kun vennskap igjen.

Å være annerledes kan være spennende i starten, men drepen i lengda. Men ingen regel uten unntak.

Du kan også gripe fatt i deg selv og gjøre ting på egen hånd. Det er mulig du bare befinner deg i en dårlig periode hvor du ser svart på det meste?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
jeg kjeder meg sånn' date=' vi er så kjedelige sammen, jeg lengter etter å være sammen med andre, han er så annerledes enn meg, han er min beste venn, jeg blir så kjedelig sammen med han, jeg er lei av oss, jeg har opplevd å ha det gøy men ikke sammen med han, jeg tør ikke gjøre det slutt for da blir jeg ensom de lux, skal jeg risikere å bli ensom?[/quote']

Hva er kjedelig med han?

Hvordan er han i forhold til deg?

Gjest inlove<3
Skrevet
Vet ikke hva du skal gjøre, men ikke la deg styre av frykt i alle fall. Du sier jo selv at du har det gøy med andre, men du er lei dere som par... kun vennskap igjen.  

Å være annerledes kan være spennende i starten, men drepen i lengda. Men ingen regel uten unntak.

Du kan også gripe fatt i deg selv og gjøre ting på egen hånd. Det er mulig du bare befinner deg i en dårlig periode hvor du ser svart på det meste?

Skriver under her og ønsker deg lykke til :klem:

• 3 uker senere...
Gjest Epona
Skrevet

Bare kjedelige mennesker som kjeder seg har jeg lest :)

Prøv å finn på noe kreativt, stå på ! Smitter det ikke over på fyren, så pakk kofferten, og finn andre mennesker som gir deg energi og stimulans i hverdagen!

Men gjør et helhjerta forsøk, kanskje edet slik at typen din lengter etter noe mer gøy han også, men at dere må trekke det i gang sammen?

Lykke til

Gjest GreenSky
Skrevet

Han er ikke kjedelig, du er ikke kjedelig, men dere er kjedelige sammen. Hva kan dere gjøre for å ordne opp i det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...