AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #21 Del Skrevet 25. mai 2020 5 minutter siden, bettypaige said: Jeg sverger til Dermalogica sine fuktighetskremer; Active Moist på sommeren (lettere) og Moisture Balance på vinteren da jeg gjerne blir tørrere når det blir kaldt ute. Men din hud trenger jo ikke være lik som min, og ville nok anbefale deg å gå til hudpleier og høre om du kunne ha fått noen prøver på ulike kremer for å få testa ut forskjellige merker selv, uten å måtte kaste vekk masse penger på produkter som ikke passer deg. Jeg gikk i 20 år å prøvde diverse kremer uten hell. Så det skadet ikke å prøve vaselin en gang, og jammen funket det. Ingen hudpleier har sagt dette til meg. Har vært til sikkert 20 forskjellige. Anonymkode: 52177...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2020 #22 Del Skrevet 25. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk i 20 år å prøvde diverse kremer uten hell. Så det skadet ikke å prøve vaselin en gang, og jammen funket det. Ingen hudpleier har sagt dette til meg. Har vært til sikkert 20 forskjellige. Anonymkode: 52177...f99 OK, vaselin forebygger ift eventuell tørrhet og legger en hinne på huden så fuktighet ikke kommer inn men gir overhodet ikke fukt, det er fremstilt av råolje altså samme oljen som det utvinnes bensin fra. Det finnes ingen næring i den. Det er grunnen til at hudpleiere ikke anbefaler vaselin. Men bra det funker for deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettypaige Skrevet 25. mai 2020 #23 Del Skrevet 25. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk i 20 år å prøvde diverse kremer uten hell. Så det skadet ikke å prøve vaselin en gang, og jammen funket det. Ingen hudpleier har sagt dette til meg. Har vært til sikkert 20 forskjellige. Anonymkode: 52177...f99 Ja det er nå greit, poenget mitt var iallefall at det går an å få tak i prøver på ulike produkter sånn at man får testa det ut før man kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #24 Del Skrevet 25. mai 2020 Clinique moisture surge! Den reddet huden min da den klikka helt i vinter og var som sandpapir. Den beste jeg har vært borti. Den trekker fort inn i huden så du kan sminke deg rett etterpå, men du kjenner at den virker. Den er ikke fet eller noenting - bare ren fuktighet. Prøv! Anonymkode: a2714...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #25 Del Skrevet 25. mai 2020 Er fornøyd med hudkremene til Eir. Har ikke brukt de så lenge, men «so far so good». Nattkremen Oat Face Cream kjennes fet og god ut til min tørre hud. Anonymkode: bb687...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #26 Del Skrevet 25. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En som trekker raskt inn og som kun er fuktighet, ikke noe serum eller dypere jobbing av det harde slaget? Anonymkode: f73df...c8f Jeg forventer akkurat det samme som deg av en krem, og det er to kremer som funker ypperlig for meg og min normalhud. Den ene er Visible difference fra Elisabeth Arden. En annen som funker like bra og er billigere er Laser fra L`Oreal Anonymkode: 11c71...ba7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #27 Del Skrevet 25. mai 2020 Takk for mange svar. Jeg skal lese igjennom alt sammen, sjekke ut på nett og gå innom noen som kan tolke min hud. Anonymkode: f73df...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #28 Del Skrevet 25. mai 2020 Mary Kay. Anonymkode: 69115...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #29 Del Skrevet 25. mai 2020 CeraVe har gode produkter. Bruker både til ansikt og kroppen. Hvis du kjøper PM kremen deres er den lettere Anonymkode: bd568...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #30 Del Skrevet 25. mai 2020 Mine favoritt fuktighetskremer er: Clinique moisture surfe Filorga hydra-filler Pleier å veksle mellom disse to, liker begge kjempe godt 🙂 Anonymkode: a3350...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #31 Del Skrevet 25. mai 2020 Synes Dr. Schrammek sin sensiderm stress protect cream er veldig god og jeg er fornøyd med ingrediensene som er et område jeg er kresen på 🙂 Anonymkode: 163c6...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå