Gå til innhold

Kvalme uten oppkast

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er hyppig veldig kvalm uten oppkast, etter jeg er kvalm kan smerten gå nedover til magen. 

Noen som vet hva det kan skyldes? Er ikke syk, feber eller lignende. 

Jeg føler ikke jeg skal oppsøke lege for kvalme🙆🏼‍♀️

Anonymkode: d67e6...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av oss kan vite hva det kan skyldes så oppsøk heller en lege som kan undersøke dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tlf til legevakt, og snakk med en sykepleier (er de som tar telefonen), de vil stille deg noen spørsmål og deretter vurdere om du bør inn på legevakten, eller om dette kan vente.

Anonymkode: 2722b...0a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stress/angst? Gjør ingenting å ringe legekontoret og spørre (eller legevakt dersom det er helt utålelig).

Anonymkode: e3d39...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bedre å få sjekket ut en å gå å lure, blir gjerne en ond sirkel om du har type «stressmage».

Anonymkode: 53e2a...709

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hyppig veldig kvalm uten oppkast, etter jeg er kvalm kan smerten gå nedover til magen. 

Noen som vet hva det kan skyldes? Er ikke syk, feber eller lignende. 

Jeg føler ikke jeg skal oppsøke lege for kvalme🙆🏼‍♀️

Anonymkode: d67e6...ef6

Kvalme kan være et symptom på mye, både psykisk og fysisk. Viktig å få utelukket at det Ikke er noe fysisk grunn. Gå til lege om det ikke går over snart .

Anonymkode: 015a2...b24

AnonymBruker
Skrevet

Er det spesielle situasjoner som utløser det? For eksempel etter du har spist, anstrengt deg fysisk eller liknende. 

Anonymkode: 865c5...966

AnonymBruker
Skrevet

jeg er mye kvalm uten å kaste opp. viste seg at det var noe feil med magesyreproduksjonen, går på medisin nå. kvalmen har halvert seg! så er litt bedre for hver dag. men ja gå til legen du☺️

Anonymkode: 02811...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...