Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din favoritt Foundations? Mine er urban decay all nighter, ellers liker jeg L’Oreal ifallible i både matt og den vanlige. Prøvde alle slags Foundations fra dyre til billige😅 de er hvertfall favorittene akkurat nå

Anonymkode: 57774...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Loreal infallible 24 h, men er litt lei og den blir seende litt kakete ut etter 7-8 timer.   Vil ha en som dekker middels, litt dewy, som sitter godt og som ikke koster skjorta.  Bruker hver dag så er litt dumt å få en favoritt som koster 500 kr.  Liker Wetn Wild sin Photofokus men har den i feil farge, må ha en som er litt mørkere.  Denne er også rimelig og sitter godt. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din favoritt Foundations? Mine er urban decay all nighter, ellers liker jeg L’Oreal ifallible i både matt og den vanlige. Prøvde alle slags Foundations fra dyre til billige😅 de er hvertfall favorittene akkurat nå

Reagerer på L’Oréal sine. Så jeg bruker Clinique. De er gode. 

• Liker 1
Skrevet

Mac Face & Body og Maybelline Fit me

Luminous + smooth 💕

Face & body gir sheer dekk, veldig god. Bare mye glød og fresh hud. Kan ikke se den på. Ser finest ut når den påføres med fingrene, kan legge flere lag om en ønsker mer dekk. 

Fit me er egentlig veldig lik Mac ifht at den gir glød og ser veldig naturlig ut. Denne har sheer til medium dekk. Blander ut med flytende highlighter og olje. Passer veldig fint til en tørr hud. Budsjettvennlig er den også ☺️

• Liker 2
Skrevet

Jeg har prøvd veldig mange, fra billige til dyre. Felles for de fleste er at de kaker seg / legger seg i porene etter noen timer. Men en som aldri svikter, og som jeg har brukt i sikkert 15 år, er Bare Minerals original powder foundation. Synes kanskje den dekker litt dårlig, feks hvis jeg skal gønne på med en litt extravagant look til fest eller lignende, men da bruker jeg concealer der jeg trenger litt ekstra dekk. Jeg har normal til fet hud.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Estee Lauder double wear. Den er veldig dekkende, men blander den ut med serum/krem til hverdagsbruk for et mer naturlig resultat.

Anonymkode: 3b29c...810

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dior Foreverglow. 

Synes Loreal infallible og Mac Fitme som nevnt over ser fine ut, men de kaker seg og legger seg i porer etter noen timer, selv med primer og settingspray. Så bruker disse når jeg kun skal et kort ærend eller lignende den dagen, men velger bedre kvalitet om sminken skal sitte pent i timesvis med mye aktivitet. 

Anonymkode: 739b2...400

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Estee Lauder double wear. Den er veldig dekkende, men blander den ut med serum/krem til hverdagsbruk for et mer naturlig resultat.

Anonymkode: 3b29c...810

Den fungerte ikke helt for meg, har prøvd den to ganger men likte den aldri noe på huden min 😕 føler at hunden min har blitt så merkelig i det siste, før hadde jeg ekstremt fet hud, mens nå er den blitt tørr for så blir den fetere etterhvert utpå dagen med sminke.

ts

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Candiru skrev:

Jeg har prøvd veldig mange, fra billige til dyre. Felles for de fleste er at de kaker seg / legger seg i porene etter noen timer. Men en som aldri svikter, og som jeg har brukt i sikkert 15 år, er Bare Minerals original powder foundation. Synes kanskje den dekker litt dårlig, feks hvis jeg skal gønne på med en litt extravagant look til fest eller lignende, men da bruker jeg concealer der jeg trenger litt ekstra dekk. Jeg har normal til fet hud.

Nja kommer an på hvordan en legger det da. Men ikke så mye glød. Formange tilleggsprodukter blir en fort grå 

Anonymkode: bf332...644

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den fungerte ikke helt for meg, har prøvd den to ganger men likte den aldri noe på huden min 😕 føler at hunden min har blitt så merkelig i det siste, før hadde jeg ekstremt fet hud, mens nå er den blitt tørr for så blir den fetere etterhvert utpå dagen med sminke.

ts

Høres ut som huden din er dehydrert. Du tilfører kanskje for lite fukt av frykt for å få fet hud, og da går huden i «krisemodus» og pøser på med masse olje for å smøre huden selv. Det er i hvert fall det som skjer med min skikkelig fete hud om jeg ikke bruker en ordentlig fuktgivende krem jevnlig. 

Anonymkode: 96a5a...784

Skrevet

IT Cosmetics Celebration Foundation. Passer utmerket til min voksne kombinasjonshud som har en tendens til å bli dehydrert i vinterhalvåret.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som huden din er dehydrert. Du tilfører kanskje for lite fukt av frykt for å få fet hud, og da går huden i «krisemodus» og pøser på med masse olje for å smøre huden selv. Det er i hvert fall det som skjer med min skikkelig fete hud om jeg ikke bruker en ordentlig fuktgivende krem jevnlig. 

Anonymkode: 96a5a...784

Dette. Har du endret hudpleierutinen din i det siste?

Skrevet

Min favoritt var lenge Kat von D Lock It. Ganske full dekk (jeg har mye rødheter i ansiktet som jeg ville nøytralisere), la seg perfekt hele dagen. Men så sluttet jeg med full sminke :) Vurderer å prøve NARS sin Sheer Glow nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Mine favoritter er Nars Sheer Glow, Mac Face and Body, Bare Minerals Complexion Rescue - klarer ikke veldig mellom de tre. Liker naturlig sminke som helst skal se ut som hud, men en forbedret utgave 😉 Av de tre er det Nars som dekker mest og den fra BM som gir mest fukt. Alle har litt glødende finish, liker det ikke matt. 

Anonymkode: 1036c...eee

• Liker 2
Gjest Aniita
Skrevet

Double Wear Estee Lauder. Dekker perfekt. Ser naturlig ut.

IT  cosmetics kjøpte jeg nå sist. Den er veldig bra. Er visst både primer (?) concealer og fuktighetskrem i ett.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Nei, men har hørt den er middels dekkende og ellers ganske okey:)

Anonymkode: d92a6...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Max Factor Facefinity All Day Flawless i mange år, veldig fin og holdbar på min tørre og voksne hud. 

Anonymkode: e93ab...5ed

Skrevet

Jeg har brukt Bare Minerals Original Foundation nå i 16 år, med noen unntak under studier da økonomien ikke helt tillot å bruke så mye penger på sminke, men går alltid tilbake. Kan bestemme selv hvor mye dekk man skal ha, da det avhenger av hvor mange runder man går over med foundationkosten, og bruker den som concealer i tillegg. Synes også de har et bredt utvalg av farger, så jeg finner alltid en nyanse uansett hvor blek/brun jeg er. Tror aldri jeg kommer til å finne en foundation som jeg er så fornøyd med som denne, og synes ingen andre kan måle seg (og jeg har prøvd MYE).

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, bettypaige skrev:

Jeg har brukt Bare Minerals Original Foundation nå i 16 år, med noen unntak under studier da økonomien ikke helt tillot å bruke så mye penger på sminke, men går alltid tilbake. Kan bestemme selv hvor mye dekk man skal ha, da det avhenger av hvor mange runder man går over med foundationkosten, og bruker den som concealer i tillegg. Synes også de har et bredt utvalg av farger, så jeg finner alltid en nyanse uansett hvor blek/brun jeg er. Tror aldri jeg kommer til å finne en foundation som jeg er så fornøyd med som denne, og synes ingen andre kan måle seg (og jeg har prøvd MYE).

Hørt mye skryt om denne, men innbiller meg at den fremhever linjer og tørrhet i huden siden det er et pudder....også tviler jeg på om den dekker like bra som en middels dekkende foundation.  Hvor kjøper du fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...