AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #81 Skrevet 26. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke innlegg? Anonymkode: 21df3...9b2 Det var flere her og admin har kastet ut flere brukere og ryddet i tråden Anonymkode: e176e...5a9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #82 Skrevet 26. mai 2020 På 24.5.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev: Snakket med en nabo som var skikkelig forbannet. Nå hadde ikke NRK vist gudstjenesten på lenge men de vier en hel kveld til ID. Slike prioriteringer gjør at folk blir irritert. Vi lever tross alt i Norge. Det skulle man virkelig ikke tro. Det er vel snart en million muslimer her som selvfølgelig er en fare på lengre sikt. Anonymkode: 4b588...e7d Det er ca 200 000 muslimer i Norge, altså langt fra en million. De utgjør ca 4 % av befolkningen. Anonymkode: ef32b...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #83 Skrevet 26. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er sunn fornuft. Anonymkode: a69de...ba1 Det er såvisst rasistisk!! Ved å se en person med mørk hud, hvordan vet du hvor personen kommer fra? Sønnen min har dobbel arv, både norsk og afrikansk, og dermed ganske mørk. Men han er allikevel helt norsk, og har aldri vært i afrika. Hvis noen hadde bedt han dra tilbake dit han kommer fra, så hvor skulle han dratt? Men jeg blir ikke overrasket om han kommer til å få slike kommentarer en dag.... Dessverre.. ! Anonymkode: ef32b...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #84 Skrevet 26. mai 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Samme her! Forstår meg virkelig ikke på nasjonalister som ikke skjønner at den kulturen deres er et produkt at kunstige landegrenser og multikulturalisme ervervet gjennom folkevandring i tusenvis av år. Vi lever på en klode, og at grensene går her eller der er så latterlig vilkårlig. Anonymkode: 35513...0aa Helt enig. Anonymkode: 7f548...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå