Gjest Den lykkelige rose Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Må bare dele min glede og lykke med dere. Min kjære og jeg giftet oss nå på lørdag (25.06.05), og dagen ble så utrolig flott!! Været, kjolen min, sminken min og håret mitt, klærne hans, vielsen, fotograferingen, selskapet, gjestene, talene og sangene, gavene, minnene, osv.; alt var så perfekt og uforglemmelig:) Så jeg håper alle som nylig har giftet seg, og som snart skal gifte seg, fikk, eller får, en like flott dag som vi hadde!! Stoooooor klem fra Hannemor:)
Gjest brudespira Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 bilder!bilder! ps; grattis med overstått, så fint at dere hadde Den Perfekte Dagen :-) Lykke til med framtiden sammen!
Gjest brudespira Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 bilder!bilder! ps; grattis med overstått, så fint at dere hadde Den Perfekte Dagen :-) Lykke til med framtiden sammen!
*CHOUCHOU* Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer sa masse med vel overstatt fra meg ogsa.
Jannibrud Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer fra meg også Deilig å høre at dere hadde en så fullkommen dag
Gjest lillelou Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer Så fint å høre at dere hadde drømmedagen :-)
Boogie Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer så mye som nygift Så koselig å høre at alt ble perfekt. Det er jo noe vi alle håper at den spesielle dagen skal bli Lykkeønskninger for fremtiden
linky Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer så mye, vi hadde en like fin bryllupsdag som dere..
lucky Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Gratulerer Og må si som andre her at vi har veldig lyst til å se bilder Men Hannemor, hvor er dagboka di?? :klø:
Lillepusen Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 GRATULERER!!! Så fint at dagen ble bra!!! :rosasmil: Jeg håper jeg blir like fornøyd med dagen vår!!! Gleder meg sånn!
Hannemor Skrevet 30. juni 2005 #14 Skrevet 30. juni 2005 Hmmm....var faktisk ikke jeg som skrev hovedinnlegget...Hvem var det? Huldra? Smurfen? Søs? Men som personen skrev så var alt perfekt!
Gjest Gom77 Skrevet 30. juni 2005 #15 Skrevet 30. juni 2005 Wow! Gratulerer! Jeg giftet meg for en mnd. siden og må bare si at det var fryktelig oppskrytt. Bare pes og mas om kjole og blomster og dill og dall.
Hannemor Skrevet 30. juni 2005 #16 Skrevet 30. juni 2005 Høres ikke ut som om du hadde det noe fint Gom77. Kjedelig. Vi er ikke så høytidelige så vi tok ting som det kom. Det meste gikk som det skulle, og resten var bare gøy. Ser tilbake på opplevelsen med et smil om munnen...og det gjør min gom også :-)
Iskvinnen Skrevet 1. juli 2005 #17 Skrevet 1. juli 2005 Først og fremst: Gratulerer kjempemye til dere som er nygifte. Trist at dagen ikke ble som forventet for andre. Jeg er også veldig redd for å ha for store forventniner for dagen. Redd for at jeg føler at vi har brukt mye tid og penger, og sitter der med et sånt halveis smil....Men det må jo bli bra vel...
Hannemor Skrevet 2. juli 2005 #18 Skrevet 2. juli 2005 Hei iskvinnen, Pass på å ikke ha for store forventninger. Hos oss skjedde det mye "galt", men det var nettopp disse tingene som satte stemningen i bryllpet. Den var løs og ledig. Alle var seg selv! I kirken tråkket både pappa og mannen min på kjolen min når jeg skulle opp trappen til alteret Forloveren hans skulle lese en av tekstene og han ville ikke gå når teksten var lest. Og til slutt klarte ikke mannen å gjenta de fire ordene etter presten Det var gøy og alle fikk seg en latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå