Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget håret mitt med toner på tirsdag. Jeg er ikke fornøyd med fargen min. Jeg vet at toner vaskes ut men hvor mange ganger må man vaske håret for å få ut fargen?

Anonymkode: 3316d...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på håret ditt og toneren.

Hvilket merke/farge brukte du?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kenelz skrev:

kommer an på håret ditt og toneren.

Hvilket merke/farge brukte du?

Jeg brukte denne. 

Screenshot_20200524_184726_com.huawei.browser.jpg

Skrevet

Det tar lang tid før den vaskes ut.  Hvorfor ikke bare farge over den? Hvis du f.eks syns den ble for rød kan du bruke mørk blond eller lys brun. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg brukte denne. 

Screenshot_20200524_184726_com.huawei.browser.jpg

åja, vanskelig å si om det er butikk kjøpt. Vil  sikkert gå ut etter noen uker om du er flink med å vaske håret ofte eller bruke varme apparater som rette/krølltang. 

MEN det ødelegger veldig mye på håret, så hør med en frisør som kan se på håret ditt om det ikke er borte løpet av 2-4 uker. 

Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte said:

Det tar lang tid før den vaskes ut.  Hvorfor ikke bare farge over den? Hvis du f.eks syns den ble for rød kan du bruke mørk blond eller lys brun. 

sjansen for hun blir enda mer misfornøyd er stor. Dra heller til en frisør og hør med dem. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kenelz skrev:

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Jeg synes at den ble for brun. Jeg trodde at den skulle bli litt mer rød... 😭 Kanskje fargen blir mer lysere når jeg vakser håret mitt. 

Skrevet

Det kommer til å bli lysere! Det er alltid veldig mørkt den første uka før man får vasket det et par ganger.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes at den ble for brun. Jeg trodde at den skulle bli litt mer rød... 😭 Kanskje fargen blir mer lysere når jeg vakser håret mitt. 

vent i 2 uker og om du er like misfornøyd så får du høre med en frisør eller ta en risiko å farge det hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg farger over med denne toneren om en uke eller to? 

Screenshot_20200523_194353_com.facebook.katana.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å gå til frisøren  farge håret. 

Skrevet

Hvorfor farge over med ny toner? Alle må prøve og feile iblant. Det står på pakken hvor mange uker den vanligvis holder, evt hvor mange vask som skal til for å få den ut. De første dagene vil den uansett være litt "skjær" i. Det er vel noen bilder på eska hvor det vises hvordan fargen ca vil se ut avhengig av noenlunde naturlig hårfarge. Du kan saktens farge over den med en annen toner eller permanent farge, men det er ikke gitt at du blir fornøyd med det heller... Alternativet er å bruke avfarging. Det også koster penger :P mye styr for ingen ting. Du blir vant til den, og den vaskes ut etter hvert. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg farger over med denne toneren om en uke eller to? 

Screenshot_20200523_194353_com.facebook.katana.jpg

Frisør🌼 

Jeg ser at den første fargen du brukte inneholder mye brune naturlige toner, hvis du ønsker en enda mer rød tone bør du finne en som inneholder så lite brunt som mulig😉 Du kan eventuelt bare bruke en knall rød fargebalsam😁 Når du har dybden i håret trenger du kun refleksen (rødt, oransje, gult) Revlon fargebalsam 400 eller 600 gir kun refleks. Hvis du ser på filmen her så har modellen et lysere utgangspunkt og blir derfor kraftig kobber, har man et mørkere hår vil man ikke få samme intensiteten😊 Håper det var forståelig, hvis ikke er det bare å spørre🥰 

• Liker 1
Skrevet

Hei Bente. Har fått råd fra deg her før og du har virkelig peil på farge.  Jeg brukte colorless for å få bort brunfarge fra håret, tanken var at det skulle bli lysere brunt men ble diverse sjatteringer av rødlig, gult og lys brunt i stedet. Hadde heldigvis brunfarge hjemme så farget over med en gang etterpå.  Har lyst å prøve igjen for så å farge det i en nøytral karamellfarge. Vanskelig å forklare. farge.  Kanskje en mellomting mellom mørk askeblond og lys brun.  Hvilke fargenummer ville du anbefalt får å få en slik farge?  :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden men er fargen jeg mener Bente.

2019-1064.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Apocalypte skrev:

Ikke meningen å kuppe tråden men er fargen jeg mener Bente.

2019-1064.jpg

Det hadde vært fint om du kunne eventuelt sendt henne en melding sånn at jeg slipper å få varsler som ikke er relevant til min problemstilling 

Skrevet
10 timer siden, Apocalypte skrev:

Hei Bente. Har fått råd fra deg her før og du har virkelig peil på farge.  Jeg brukte colorless for å få bort brunfarge fra håret, tanken var at det skulle bli lysere brunt men ble diverse sjatteringer av rødlig, gult og lys brunt i stedet. Hadde heldigvis brunfarge hjemme så farget over med en gang etterpå.  Har lyst å prøve igjen for så å farge det i en nøytral karamellfarge. Vanskelig å forklare. farge.  Kanskje en mellomting mellom mørk askeblond og lys brun.  Hvilke fargenummer ville du anbefalt får å få en slik farge?  :)

Så utrolig hyggelig å høre🥰

Hvis du sender meg pm på face/insta. by Bente, så kan jeg gi deg litt mer personlig veiledning🥰 Det er utgangspunktet som avgjør hvilken farge man bør ta over😊 Hvis håret blir veldig oransje må man bruke farge som nøytraliserer dette, hvis man ikke trenger å nøytralisere kan man bruke en farge kun for å dempe😉 Veldig fin farge du ønsker😍 Jo lysere du klarer å få håret med avfarging jo enklere er det å få et fint sluttresultat😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...