Gå til innhold

Hvor ofte har deres 7 åring besøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sykt sliten når ungen har besøk, men han må jo såklart ha besøk. Hvor ofte har deres barn på samme alder besøk? 

Anonymkode: cc9bc...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir sykt sliten når ungen har besøk, men han må jo såklart ha besøk. Hvor ofte har deres barn på samme alder besøk? 

Da de var i den alderen så kunne de ha besøk hele dagen for min del. Null stress det med løping i alle retninger. De er jo så herlige i den alderen. 😄

• Liker 1
Skrevet

Synes det er mindre stress når de har besøk. Da leker de med hverandre og koser seg 

• Liker 3
Skrevet

Når stesønnen min var på den alderen, nesten hver dag. 
Eller så var han borte. 
Tenker det hadde vært urimelig å tenke at han skulle sitte med oss hele tiden. 
Vi bodde i et nabolag med masse unger og byttet på. Så de « som hadde ungene», laget middag til de som kom og rullerte på det. 
De var uansett ute etter lekser og før middag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor stort sett 15 minutters kjøring unna de fleste, så det er ikke hver uke. Noen ganger blir besøk med hjem etter skolen og vi kjører ned når de skal på felles fritidsaktivitet (i vanlige tider), eller at noen kommer en tur i løpet av helga. Men som sagt ikke hver uke. Det blir mye mer om to år. 

Men som de andre sier, det er mye enklere med to unger enn én, for da trenger man ikke å underholde, og de synes ikke det er kjedelig å finne seg mat selv f.eks. Kanskje du må jobbe med dine forventninger til deg selv ved besøk? Eller er det for mye bråk som gjør at det blir slitsomt? Kanskje du kan sette høy musikk på øret?

Anonymkode: 4011b...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 ganger i uken

Anonymkode: faf1e...533

AnonymBruker
Skrevet

Varierer, noen ganger flere dager i uken. Andre perioder bare en gang i mnd.

Anonymkode: 2b172...453

AnonymBruker
Skrevet

Synes også det er litt "ekkelt" nå i coronatidene, man vet jo ikke hvem som kan ha smitte med seg. 

Og en annen ting er at unger er så kresne på mat. Vegrer meg for å lage mat, for det er bare æææsj, kan ikke ha det. Er det normalt at de spiser hos hverandre når de besøker hverandre i helgene 3-4 timer? Jeg mater hvertfall min unge før besøk hos noen andre, forventer ikke at han får mat der. Føler det blir teit å servere pølser hver gang lissom. 

Og jeg har en jobb som gjør at jeg må dusje når jeg kommer hjem, og synes det er litt stress med andre barn der da. 

Skrevet

Ca hver andre til hver tredje dag.

AnonymBruker
Skrevet

Så å si aldri 😅🙈

Anonymkode: b93ca...b21

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes også det er litt "ekkelt" nå i coronatidene, man vet jo ikke hvem som kan ha smitte med seg. 

Og en annen ting er at unger er så kresne på mat. Vegrer meg for å lage mat, for det er bare æææsj, kan ikke ha det. Er det normalt at de spiser hos hverandre når de besøker hverandre i helgene 3-4 timer? Jeg mater hvertfall min unge før besøk hos noen andre, forventer ikke at han får mat der. Føler det blir teit å servere pølser hver gang lissom. 

Og jeg har en jobb som gjør at jeg må dusje når jeg kommer hjem, og synes det er litt stress med andre barn der da. 

I forhold til mat sier du bare «i dag har vi grønnsakssuppe til middag x kan få hvis han ønsker, eller så kan han få en brødskive. Det kan hende at X sine foreldre også lager middag nå, så hvis X heller vil hjem å spise så kan han stikke hjem nå og komme tilbake for leke etterpå?»

Anonymkode: 4dca6...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mye borte men dukker det opp noen på døra så er han med , kanskje en gang i uka . 

Anonymkode: 71da3...a00

AnonymBruker
Skrevet

3-4 ganger i uken, og da er det barnet selv som setter begrensning på at hun ikke orker besøk. Eller at hun er med til noen andre.

Jeg syns det er mye mer behagelig med besøk, da leier de jo bare og holder på med egne ting. Slipper mas om TV, spilling og at hun kjeder seg.

Anonymkode: d2539...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...