Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Hva kommer TvNorge til å sende i stedet for Lost på onsdagene framover?
Gjest Gest Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Repriser av Under samme tak eller Fresh Prince? Dokumentarer om at verden snart gaar under pga den ene eller den andre katastrofen? En billig, amerikansk reality-serie? En ny runde med de fabelaktige onsdags-filmene? Et eller annet av umiskjennelig TVN-kvalitet tenker jeg.
Nella Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 I morra sender de en film ihvertfall. Mulig de går tilbake til onsdagsfilmen?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 I morra sender de en film ihvertfall. Mulig de går tilbake til onsdagsfilmen? :veldigsur:
Gjest Mito24 Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Håper de sender den dokumentarserien om den engelske strippeklubbeieren i reprise. Catman.
Gjest Emera Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Repriser av Under samme tak eller Fresh Prince? Dokumentarer om at verden snart gaar under pga den ene eller den andre katastrofen? En billig, amerikansk reality-serie? En ny runde med de fabelaktige onsdags-filmene? Et eller annet av umiskjennelig TVN-kvalitet tenker jeg. Under samme tak og Fresh Prince går allerede i reprise. Igjen... Men det går jo alltids an å snu bunken med onsdagsfilmer en gang til..? Blir sikkert det.
Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Jeg er visst den eneste her som faktisk liker mange av onsdagsfilmene.... :oops:
*Lene* Skrevet 30. juni 2005 #9 Skrevet 30. juni 2005 Jeg ser konsekvent ALDRI filmer på Tv Norge... Nyheter og været mitt i, ødelegger hele filmen :evil: Jeg savner LOOOOOST :cry:
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #10 Skrevet 30. juni 2005 Jeg husker jeg har sett EN onsdagsfilm, den var i fjor sommer! Husker den handlet om ei ungdomjente som ble spillegal og lånte penger, den sogad!!! (sugde)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 30. juni 2005 #11 Skrevet 30. juni 2005 Hva er det som er så stort med Lost. Har den hatt mye reklame?
Gjest Milah Skrevet 30. juni 2005 #12 Skrevet 30. juni 2005 Jeg ser konsekvent ALDRI filmer på Tv Norge... Nyheter og været mitt i, ødelegger hele filmen :evil: quote] Ja, samme her. Skjønner ikke hvorfor de ikke gjør om på sendeplanene sine. Jeg vil tro at de mister mange seere av den grunn. Mange ganger jeg begynner å se en film på TVNorge, men jeg under nyhetene finner jeg noe annet å se på så lenge, og da glemmer jeg som regel hele filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå