AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Hei, har alltid vært terga eller at noen alltid har laget drama med meg...jeg har blitt trua, slått ned og har hatt uflaks med kjærester. Første kjæreste kom når jeg var 13/14. Han var utro, hadde sex med andre og slo meg. Var da det hele starta....gikk så langt at vi rett og slett vurderte å anmelde fordi han sendte på venninne/vennene sine. Han var 18 år på det tidspunktet og jeg var 13 år. Jeg ble så lei mobbing. Det kom ut etter at ei venninne ikke holdt kjeft, så da kom første ryktet om at alle må holde seg unna meg, for jeg tydeligvis anmeldte alle.De gikk ut med at jeg løy, var syk i hode og var gal. årene gikk, og jeg ble sammen med barnefar. Svigermor gikk det greit med, helt til de ble informert om andre om «hvordan» jeg er. Da ble det et helvete der og hun gjorde alt for å ødelegge mellom meg og kjæresten. Virker veldig barnslig eller «ungdomsskole»-aktig, men er veldig bekymra...Når dette følger meg til og med i voksenlivet, så vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Jeg er nå gravid og redd for at noen skal melde meg inn til BV pga rykter om at jeg er gal, sinneproblemer osv. Hva skal jeg gjøre? Vi har ikke råd til å bo et annet sted for øyeblikket, så flytting er ikke mulig. Jeg har 0 venner igjen Anonymkode: c3bd4...c57
Eksaltert Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Hvor gammel er du? Virker helt ærlig ikke som om du er moden nok til å få barn? 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 7 minutter siden, Eksaltert skrev: Hvor gammel er du? Virker helt ærlig ikke som om du er moden nok til å få barn? 21...alle rundt meg er bekymra for at noen skal melde inn til BV, de er godt voksne. Anonymkode: c3bd4...c57
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Det å bli meldt til BV er ikke noe du kan forhindre nå. OM du blir det så vis bare hvem du er og hva slags verdier du har, vis at du er stabil og har en plan for livet ditt det går nok fint skal du se! Ikke bruk så mye energi på fortiden, fokuser på nåtid og fremtid. Anonymkode: 249c1...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 20 minutter siden, Eksaltert skrev: Hvor gammel er du? Virker helt ærlig ikke som om du er moden nok til å få barn? Virker ekstremt umodent, men det går ekstremt utover meg....Har hatt ekstremt uflaks med folk jeg har møtt. Prøver å være den som er mer voksen, men når det går utover mine forhold +++, så blir jeg ekstremt lei. Anonymkode: c3bd4...c57
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å bli meldt til BV er ikke noe du kan forhindre nå. OM du blir det så vis bare hvem du er og hva slags verdier du har, vis at du er stabil og har en plan for livet ditt det går nok fint skal du se! Ikke bruk så mye energi på fortiden, fokuser på nåtid og fremtid. Anonymkode: 249c1...4ab Takk for tips Anonymkode: c3bd4...c57
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 Ikke bruk tiden på å vær redd for det. Da lar du mobberne vinne. Tenk heller bare la de kontakte barnevernet. Du har ikke noe å skjule eller noe grunn til å bli fratatt barnet likevel, og de kommer ikke bare å tar barn fra folk pga noen melder til barnevern for å ta hevn/mobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå