AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Jeg blir passe brun på hele kroppen (ikke noe ekstremt), unntatt armene. Armene får litt svak brunfarge, men resten av kroppen blir så mye brunere. Skjønner ikke hvorfor. Har noen samme «problem»? Er det noe å få gjort med det?😅 Anonymkode: 4247f...a55
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Har samme problem. Magen, lårene og ryggen blir mørkebrun, mens armene er lys lys brune selv om det er de som alltid er mest eksponert for sol også. Min teori er at jeg blir lettere brun der jeg har mer fett, men tror egentlig det er tilfeldig😅 Har alltid vært sånn. Må ha et par uker i varmere strøk for at jeg skal bli passe brun på armene. Anonymkode: e8e0e...d51
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Man blir mer brun der huden har mer pigmenter, det et medfødt. Vi har ikke like mye pigmenter over alt. Underarmene mine er hvite selv om resten av kroppen nærmest blir svart. Anonymkode: 40cd7...d76
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Og jeg blir ikke brun på leggene, veldig irriterende. Anonymkode: 30854...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå