Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er litt i tenkeboksen om dagen. Jeg har hatt både vippeløft og vippexsention før, og nå vurder vippeløft eller vippexsention, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Jeg har lange og tykke vipper fra før av. Jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 💁‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Hvis du har lange tykke vipper fra før skjønner jeg ikke hvorfor du vil sette på vipper.  Dine egne vipper ender opp med å bli ødelagt. 

• Liker 5
Skrevet

Vippeløft

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvis du har lange tykke vipper fra før skjønner jeg ikke hvorfor du vil sette på vipper.  Dine egne vipper ender opp med å bli ødelagt. 

Nei, de blir ikke ødelagt. 

Ts; gå for løft ☺️

Anonymkode: 8f46f...569

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har korte og tykke, og tar vippeløft. Det gjør underverker. :) aldrinprøvd extension.

Anonymkode: 34d12...bb2

Skrevet

Takk for svar! Jeg har hatt klassisk vippexsentions før men denne gangen vurderer jeg volum, meeen jeg tror kanskje jeg skal gå for vippeløft 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vippeløft, extensions ser ikke bra ut, bare harry ut.

Anonymkode: beafe...be5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Extensions er bare stygt.

Anonymkode: bd60f...c92

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Eplen skrev:

Hei! 

Jeg er litt i tenkeboksen om dagen. Jeg har hatt både vippeløft og vippexsention før, og nå vurder vippeløft eller vippexsention, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Jeg har lange og tykke vipper fra før av. Jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg 🙈

Er jo et enkelt valg når du skriver at du har lange og tykke vipper fra før.. da skjønner jeg ikke hva du skal med extensions? Ser ikke bra ut med for lange. Eneste grunnen til hvorfor jeg vurderer mellom NATURLIGE extensions eller vippeløft er fordi mine er korte og ikke spes tykke. Volumvipper synes jeg ser grusomt ut.🙈

Anonymkode: 69cdd...3cd

• Liker 2
Skrevet

Oi... Nå spurte jeg ikke om hva folk synes om vippeextentions 🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Har salongene åpnet for behandling igjen ?

Anonymkode: 9cf90...923

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har salongene åpnet for behandling igjen ?

Anonymkode: 9cf90...923

Jepp! 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2020 den 16.25, Eplen skrev:

Hei! 

Vippeextention.

Beklager men jeg måtte bare korrigere feilskrivingen din. 

Anonymkode: 8a2e7...404

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vippeextention.

Beklager men jeg måtte bare korrigere feilskrivingen din. 

Anonymkode: 8a2e7...404

88aedcc9208c4453ba85fe0820b37026.gif

AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2020 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Nei, de blir ikke ødelagt. 

Ts; gå for løft ☺️

Anonymkode: 8f46f...569

Jeg hadde masse tykke fine nydelige vipper.Alle var misunnelig på de.Så ut som falske vipper nesten med maskara. Prøvde extension, og når de skulle av.(hos proffesjonelle) ble mine ødelagt. De knakk helt og eg var uten vipper i mange uker flr det kom litt.Og det ble aldri like fint.Eller lange. Angrer så sykt.Aldri mer..

Anonymkode: 62989...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå for mix extensions! Fin mellomting av klassisk og volum!

Vippeløft kan man jo gjøre hjemme like bra med kit, så det er bare bortkasta penger å gjøre i salong!

Anonymkode: 10aa3...4f8

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde masse tykke fine nydelige vipper.Alle var misunnelig på de.Så ut som falske vipper nesten med maskara. Prøvde extension, og når de skulle av.(hos proffesjonelle) ble mine ødelagt. De knakk helt og eg var uten vipper i mange uker flr det kom litt.Og det ble aldri like fint.Eller lange. Angrer så sykt.Aldri mer..

Anonymkode: 62989...02c

Da har du ikke behandlet det bra nok. Tar man vare på de er det ingen skade på egne vipper 😄

Anonymkode: 10aa3...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...