Conal Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Forhold er en struktur, og kjærlighet er ustrukturert. Så kjærlighet forholder seg, absolutt, men blir aldri et forhold. Kjærlighet er en øyeblikk til øyeblikk prosess. Husk det. Kjærlighet er en tilstand av ditt vesen, ikke et forhold. Ukjærlige mennesker later som de er kjærlige gjennom forholdet. Å elske mennesker trenger ikke ha noe forhold - kjærlighet er nok. Vær et kjærlig menneske i stedet for et kjærlighetsforhold - fordi forhold skjer en dag og forsvinner en annen dag. De er blomster; om morgenen blomstrer de, om kvelden er de borte. Men folk synes det er veldig vanskelig å være et kjærlig menneske, så de skaper et forhold - og befaler på den måten at "Nå er jeg en kjærlig person fordi jeg er i et forhold." Og forholdet kan være bare et av monopol, besittelsesevne, eksklusivitet. Forhold kan bare være av frykt, det har ikke noe med kjærlighet å gjøre. Forhold kan bare være en slags sikkerhet - økonomisk eller noe annet. Forholdet trengs bare fordi kjærlighet ikke er der. Forhold er en erstatning. Forhold ødelegger kjærligheten, ødelegger selve muligheten for dets blomstring.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Jeg e r et kjærlig menneske, og jo kjærlighet er også i forhold til andre. Du skriver litt rart, kanskje du må være mer jordnær ts.. Ikke odt ment. Hilsen voksen dame med myyyye livserfaring på godt og ondt. Anonymkode: ea0ed...56f
Conal Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg e r et kjærlig menneske, og jo kjærlighet er også i forhold til andre. Du skriver litt rart, kanskje du må være mer jordnær ts.. Ikke odt ment. Hilsen voksen dame med myyyye livserfaring på godt og ondt. Anonymkode: ea0ed...56f Tvert i mot, forhold begrenser kjærlighet og setter deg i et fengsel du ikke klarer å gå ut fra begrunn av frykt. Den virkelige tingen er ikke et forhold, men en tilstand; man er ikke forelsket, en er kjærlighet. Kjærlighet er i utgangspunktet en tilstand av å være. En menneske sitt kjærlighet er 80% basert på ens ego, og forhold er 100% basert på ego og frykt. Du vil ikke skjønne dette før en oppvåkning til Absolutt Kjærlighet. 14 minutter siden, Rogadame skrev: Klem til deg Conal 🥰 Neimen, nå ble jeg rørt. 🥺
Rogadame Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 17 minutter siden, Conal skrev: Tvert i mot, forhold begrenser kjærlighet og setter deg i et fengsel du ikke klarer å gå ut fra begrunn av frykt. Den virkelige tingen er ikke et forhold, men en tilstand; man er ikke forelsket, en er kjærlighet. Kjærlighet er i utgangspunktet en tilstand av å være. En menneske sitt kjærlighet er 80% basert på ens ego, og forhold er 100% basert på ego og frykt. Du vil ikke skjønne dette før en oppvåkning til Absolutt Kjærlighet. Neimen, nå ble jeg rørt. 🥺 Alle trenger en klem conal innimellom , selv om din psyke sier du er Gud så er dette er ekte for deg selv om det ikke er det for oss andre. 🥰ha en fin søndag ( og du vet at rogadame ikke driver med kosemoseting til vanlig)
Conal Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2020 5 minutter siden, Rogadame skrev: Alle trenger en klem conal innimellom , selv om din psyke sier du er Gud så er dette er ekte for deg selv om det ikke er det for oss andre. 🥰ha en fin søndag ( og du vet at rogadame ikke driver med kosemoseting til vanlig) Jeg vet. Føler meg æret 🥰😎
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 4 hours ago, Conal said: Forhold er en struktur, og kjærlighet er ustrukturert. Så kjærlighet forholder seg, absolutt, men blir aldri et forhold. Kjærlighet er en øyeblikk til øyeblikk prosess. Husk det. Kjærlighet er en tilstand av ditt vesen, ikke et forhold. Ukjærlige mennesker later som de er kjærlige gjennom forholdet. Å elske mennesker trenger ikke ha noe forhold - kjærlighet er nok. Vær et kjærlig menneske i stedet for et kjærlighetsforhold - fordi forhold skjer en dag og forsvinner en annen dag. De er blomster; om morgenen blomstrer de, om kvelden er de borte. Men folk synes det er veldig vanskelig å være et kjærlig menneske, så de skaper et forhold - og befaler på den måten at "Nå er jeg en kjærlig person fordi jeg er i et forhold." Og forholdet kan være bare et av monopol, besittelsesevne, eksklusivitet. Forhold kan bare være av frykt, det har ikke noe med kjærlighet å gjøre. Forhold kan bare være en slags sikkerhet - økonomisk eller noe annet. Forholdet trengs bare fordi kjærlighet ikke er der. Forhold er en erstatning. Forhold ødelegger kjærligheten, ødelegger selve muligheten for dets blomstring. Jeg er helt enig! Dessverre er det mange som ikke ser kjærlighet på samme måte som oss. Alt vi kan gjøre er å leve livet slik vi ønsker og heie fram kjærlighet på tvers av sosiale normer 🥰 Anonymkode: d19d2...554
Conal Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig! Dessverre er det mange som ikke ser kjærlighet på samme måte som oss. Alt vi kan gjøre er å leve livet slik vi ønsker og heie fram kjærlighet på tvers av sosiale normer 🥰 Anonymkode: d19d2...554 Uten tvil 🙂 Alle sosiale normer og etterfølgelse av det er total villfarelse. Jeg tar det som et kompliment når noen kaller meg en outsider. Jeg ville bli fornærmet hvis jeg var en av fårene, en av saueflokken i matrisen eller en del av den kollektive hallusinasjonen vi kaller "normal". Noen blir født til å være en sau. Noen en løve. Og en løve er ikke bekymret av en sau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå