Lady Lovelylocks Skrevet 24. mai 2020 #1 Del Skrevet 24. mai 2020 Neglene deler seg, og det løsner tynne flak. Noen som har vært hos veterinær og fått behandling for dette? Kan det være at han mangler noe? Ser ikke ut som det er vondt eller at det plager han heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Del Skrevet 24. mai 2020 Det er normalt at det løsner flak fra klørne, det er slik de holdes ved like. Med mindre det er helt ekstremt og klørne er ødelagte ser jeg ikke hvorfor du skulle dratt til dyrlegen med det. Anonymkode: 310b0...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 24. mai 2020 #3 Del Skrevet 24. mai 2020 Det er helt normalt, og kan forebygges til en viss grad ved å klippe klørne med jevne mellomrom. Klørne gror hele tiden og blir ikke bare lengre, men også tykkere. Dette er grunnen til at katter klorer på ting, ikke bare for å kvesse klørne så de blir skarpe, men også for å få vekk overskuddet på klørne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt at det løsner flak fra klørne, det er slik de holdes ved like. Med mindre det er helt ekstremt og klørne er ødelagte ser jeg ikke hvorfor du skulle dratt til dyrlegen med det. Anonymkode: 310b0...dd3 7 minutter siden, Minya skrev: Det er helt normalt, og kan forebygges til en viss grad ved å klippe klørne med jevne mellomrom. Klørne gror hele tiden og blir ikke bare lengre, men også tykkere. Dette er grunnen til at katter klorer på ting, ikke bare for å kvesse klørne så de blir skarpe, men også for å få vekk overskuddet på klørne. Takk 🌸 Dette visste jeg ikke. Da regner jeg med at alt er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 24. mai 2020 #5 Del Skrevet 24. mai 2020 Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 25. mai 2020 #6 Del Skrevet 25. mai 2020 On 5/24/2020 at 6:47 PM, Lady Lovelylocks said: Takk 🌸 Dette visste jeg ikke. Da regner jeg med at alt er som det skal. Hvis de fliser seg veldig mye og veldig ofte, kan det være en idé å klippe klørne oftere, for å unngå at de blir så lange at pus slår dem borti ting og fliser dem opp på den måten, men det er helt naturlig å ha en eller to flisete klør på daglig basis. Får du lov å holde poten og sjekke klørne, kan du bruke din egen negl og flikke av flisebitene, såfremt de ikke har flist seg langt opp i neglerota. Jeg gjør det på våre katter minst en gang i uka, ikke samme klo og ikke samme katt nødvendigvis, men det er alltids en flisete klo når det er snakk om 50 klør å stelle XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 26. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mai 2020 20 timer siden, Minya skrev: Hvis de fliser seg veldig mye og veldig ofte, kan det være en idé å klippe klørne oftere, for å unngå at de blir så lange at pus slår dem borti ting og fliser dem opp på den måten, men det er helt naturlig å ha en eller to flisete klør på daglig basis. Får du lov å holde poten og sjekke klørne, kan du bruke din egen negl og flikke av flisebitene, såfremt de ikke har flist seg langt opp i neglerota. Jeg gjør det på våre katter minst en gang i uka, ikke samme klo og ikke samme katt nødvendigvis, men det er alltids en flisete klo når det er snakk om 50 klør å stelle XD Det er ikke så mye. Bare en og annen innimellom. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #8 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg har aldri sett en katt med negler, hvordan ser det ut ? Anonymkode: b5727...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mai 2020 #9 Del Skrevet 26. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett en katt med negler, hvordan ser det ut ? Anonymkode: b5727...880 Kattens klør består av akkurat det samme som våre menneskelige negler, keratin, så fort gjort å bruke litt annet ord om samme sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #10 Del Skrevet 26. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett en katt med negler, hvordan ser det ut ? Anonymkode: b5727...880 Pirker du på alt i livet? 🤔 skaff deg en annen hobby Anonymkode: 310b0...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå