AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Mange menn hevder at kvinner ikke har humor, mener kvinner det samme? Anonymkode: 32222...90d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Lordjesus så kjedelig..... Anonymkode: ef90e...6f9 7
mannepropaganda.no Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Hvorfor mener du det er kjedelig? Kan du ikke komme med et ordentlig svar?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Mange menn oppfatter ikke sarkasme og ironi like lett tror jeg. Anonymkode: 63200...004 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 Er nok mange kvinner som mener at menn ikke har humor. Anonymkode: 23b82...73c 4
mannepropaganda.no Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 Min oppfatning er at jenter bruker mer ironi, men bruker det dårlig/umorsomt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 Synes mannlige komikere ofte er morsomme enn kvinnelige, men ikke alltid. Blant «normale» folk synes jeg humoren er godt fordelt blant mine kolleger og venner, kvinner som menn. Anonymkode: eb7d0...da4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #8 Skrevet 24. mai 2020 Hvis vi snakker standup synes jeg generelt mannlige komikere er morsommere enn kvinnelige. Jeg tror det har noe å gjøre med at kvinnene kan være litt ensformig når det kommer til tematikk: det går ofte i feminisme eller girlpower og virker ofte litt bittert. I det daglige opplever jeg ikke så stor forskjell, både menn og kvinner kan ha god eller dårlig sans for humor. Anonymkode: 6baae...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #9 Skrevet 24. mai 2020 For å være kontroversiell tilbake: synes ofte det er de stygge mennene som er morsomme. Virker som om det er en kompensasjonsstrategi. Anonymkode: 472ac...b16 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Skrevet 25. mai 2020 Jeg synes ofte det er menn som har dårlig og barnslig humor, men ellers er humor ganske jevnt fordelt. Anonymkode: 0bd70...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Skrevet 25. mai 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvis vi snakker standup synes jeg generelt mannlige komikere er morsommere enn kvinnelige. Jeg tror det har noe å gjøre med at kvinnene kan være litt ensformig når det kommer til tematikk: det går ofte i feminisme eller girlpower og virker ofte litt bittert. I det daglige opplever jeg ikke så stor forskjell, både menn og kvinner kan ha god eller dårlig sans for humor. Anonymkode: 6baae...ac5 Helt enig. Det finnes veldig, veldig mange morsomme kvinner. Kan nevne dusinvis av hysterisk morsomme kvinner som er skuespillere og/eller serieskapere. Men som stand-up er det ikke mange. Kommer bare på en 2-3 stykker. Det er, som du sier, tema som er problemet. Kjønnskamp er så utrolig utslitt som tema nå, og er ikke noe jeg er interresert i å høre om, og i hvert fall ikke noe jeg synes er morsomt. Hører jeg noe som helst som høres ut som feminisme så skrur jeg av. Anonymkode: 354ca...322 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #12 Skrevet 25. mai 2020 Menn er mye morsommere. Det handler vel om at menn er vant til å prestere prestere på alle måter, ingenting kommer gratis. Menn må være morsomme for å få kjæreste (og venner). Kvinner trenger stort sett bare eksistere, og utvikler ikke evnen til å være morsomme Anonymkode: 34d83...2d0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #13 Skrevet 25. mai 2020 Kanskje på tide å bytte omgangskrets? Aldri hørt noen fortelle at et kjønn er mindre morsomme enn det andre. Personlig anser jeg meg selv som morsommere enn min partner, og han anser seg som artigere enn meg. Og det kommer kun ann på vår personlige humor, som har lite med kjønnet å gjøre. Men det finnes nok enkle menn som synes kvinner er ditten eller datten, de er bare i fåtallet. Anonymkode: 2b348...84c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Skrevet 25. mai 2020 Kvinner er for opptatt med å gjøre alle til lags. Inkludert seg selv. Når de verken vil le av seg selv eller andre blir det lite humor igjen å lage. Anonymkode: bf6dc...94a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #16 Skrevet 26. mai 2020 Jeg tror ikke mange menn mener dette, og jeg er uinteressert i kjønnskampen du legger opp til. Men noe jeg har tenkt på er at jeg ofte synes vanlige mennesker kan være langt mer morsomme enn folk som jobber med humor. Jeg har tre venner jeg tenker hadde vært langt bedre stand-up-komikere enn de etablerte stand-up-komikerne vi har. Tror altså ikke de morsomste menneskene i samfunnet faktisk står på en scene. Ofte er stand-up og lignende altfor preget av nettopp det at de prøver for hardt. Det ligger jo i formen. Argumenter om at menn er morsommere fordi de har måttet være det for å trekke damer, tror jeg ikke noe på. I mange tilfeller gjør ikke konkurranse at folk presterer bedre. Anonymkode: fbeb9...f93 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Skrevet 26. mai 2020 På 24.5.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: For å være kontroversiell tilbake: synes ofte det er de stygge mennene som er morsomme. Virker som om det er en kompensasjonsstrategi. Anonymkode: 472ac...b16 Der er jeg faktisk helt enig. Det er litt som han "blide tjukkasen" som må være den morsomme fordi han ikke ser bra ut eller som han lave som trener masse for å kompansere for høyden. Anonymkode: 17145...24d 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #18 Skrevet 26. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg faktisk helt enig. Det er litt som han "blide tjukkasen" som må være den morsomme fordi han ikke ser bra ut eller som han lave som trener masse for å kompansere for høyden. Anonymkode: 17145...24d Jeg synes ikke dette stemmer helt. Jeg har vært sammen med en morsom tjukkas, men tror det mer er en stereotypi som bekreftes fordi det er det man ser etter. Det var tross alt flere morsomme tynninger der også, så at han var morsom fordi han var tjukkas, tror jeg ikke. Anonymkode: fbeb9...f93
Candiru Skrevet 26. mai 2020 #19 Skrevet 26. mai 2020 Det er ikke noen kvinnelige stand-upere som jeg blir imponert av. De norske som jeg ser på tv innimellom gjør meg mer flau enn glad. Jeg har kanskje sær humor, jeg vet ikke. Jeg synes ikke humor som bygger på sex er morsomt, jeg husker da hun Sigrid Bonde Tusvik sprutet melk ut av puppene sine på underholdningsavdelingen på tv, Vet hun gjorde det for å provosere, men jeg ble bare veldig veldig flau. Dessverre, må jeg nesten si, så ler jeg mer av mannlige komikere. Men i det virkelige liv, så kjenner jeg mange kvinner som er hysterisk morsomme. Felles for dem er at de er intelligente. Intelligente folk er morsommere enn dumme.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #20 Skrevet 10. juni 2020 Alle menn er «slik og slik», alle kvinner er «slik og slik», denne tankegangen og tilsvarende oppførsel er en noe jeg virkelig avskyr. Disse menneskene fortjener hverandre. Anonymkode: 3f472...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå