AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Inspirert av tråden for barnehageansatte. Anonymkode: be646...615
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Ser ut som du ble inspirert av svaret mitt der..😊 Anonymkode: f339e...d57 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Irriterende med foreldrevern istedenfor barnevern. Overraskende hvor langt man som foreldre kan klare å dra situasjoner ut over tid under barnevernet. Anonymkode: d95ec...b22 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 24. mai 2020 Huff, ikke lag en sånn tråd. Vi som er barnevernutdannede får nok pepper som det er. Ikke gi kritikere vann på mølla. Ps. Vi har også en av Norges strengeste taushetsplikt å ivareta, av hensyn til foreldre og barn. Om man skriver noe i denne tråden som kan spores tilbake til klienter, via ip, er det brudd på plikten. Håper admin sletter tråden, ansvaret vårt er samfunnskritisk, og vi er avhengig av tillit hos folk for å få inn meldinger. Vi kan ikke senke oss til det nivået som feks noen barnehageansatte gjør herinne, ved å irritere seg åpent over foreldre eller annet. Det må vi, i kraft av jobben vår- og det etiske ansvaret vi har, ikke tillate oss selv. Slike tråder medvirker bare til svekket tillit. Anonymkode: e9a9d...93a 92
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, ikke lag en sånn tråd. Vi som er barnevernutdannede får nok pepper som det er. Ikke gi kritikere vann på mølla. Ps. Vi har også en av Norges strengeste taushetsplikt å ivareta, av hensyn til foreldre og barn. Om man skriver noe i denne tråden som kan spores tilbake til klienter, via ip, er det brudd på plikten. Håper admin sletter tråden, ansvaret vårt er samfunnskritisk, og vi er avhengig av tillit hos folk for å få inn meldinger. Vi kan ikke senke oss til det nivået som feks noen barnehageansatte gjør herinne, ved å irritere seg åpent over foreldre eller annet. Det må vi, i kraft av jobben vår- og det etiske ansvaret vi har, ikke tillate oss selv. Slike tråder medvirker bare til svekket tillit. Anonymkode: e9a9d...93a Dette!!! Anonymkode: b9582...484 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 OK. Best å slette tråden da. TS Anonymkode: be646...615 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 Sure kollegaer!! Jobber i en statlig etat.. 😂 å være barnevernspedagog betyr ikke at man jobber i barnevernstjenesten. for øvrig enig i at dette er en dum tråd å ha, mtp. tillit 💙 Anonymkode: 0479f...f4a 3
SoWhat? Skrevet 24. mai 2020 #8 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, ikke lag en sånn tråd. Vi som er barnevernutdannede får nok pepper som det er. Ikke gi kritikere vann på mølla. Ps. Vi har også en av Norges strengeste taushetsplikt å ivareta, av hensyn til foreldre og barn. Om man skriver noe i denne tråden som kan spores tilbake til klienter, via ip, er det brudd på plikten. Håper admin sletter tråden, ansvaret vårt er samfunnskritisk, og vi er avhengig av tillit hos folk for å få inn meldinger. Vi kan ikke senke oss til det nivået som feks noen barnehageansatte gjør herinne, ved å irritere seg åpent over foreldre eller annet. Det må vi, i kraft av jobben vår- og det etiske ansvaret vi har, ikke tillate oss selv. Slike tråder medvirker bare til svekket tillit. Anonymkode: e9a9d...93a Bra! 2
Sokkar Skrevet 24. mai 2020 #9 Skrevet 24. mai 2020 All ære til barnevernspedagoger ❤️ For en fantastisk jobb dere gjør. Samtidig som dere har i bakhodet at dere kan ta feil 💔 og nei, med det mener jeg ikke at dere tar omsorgen fra foreldre som likevel er skikket. Tenker like mye på der dere ikke tar barna fra foreldre som ikke er skikket. All dritten i media, alltid fra foreldre som ikke forstår hvorfor de mistet omsorgen for barna sine. Uten noen mulighet til å forsvare dere. Og ja, så finnes det folk i barnevernsbransjen som er helt ubrukelige, slik det gjør i andre bransjer... Problemet er at alle blir stemplet som psykopater, fordi det kanskje finnes noen i barnevernet som er det. I tillegg blir dere søkt opp på Facebook, det blir sendt truende beskjeder med bilder av familien deres..... Dnakk om å få ekstra belastning fra folk, fordi dere har en så vanvittig vanskelig (men like viktig) jobb. 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #10 Skrevet 24. mai 2020 Skulle ønske at institusjonen jeg jobber på hadde flere ansatte per ungdom. Da ville færre blitt sykemeldt og ungdommen fått et bedre tilbud. Kunne gjerne hatt litt bedre lønn også. men ja, viktig å ikke dele sensitiv informasjon her, (Eller andre steder for den saks skyld). Aner jo ikke hvem som leser. Anonymkode: da5ad...c20 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #11 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, ikke lag en sånn tråd. Vi som er barnevernutdannede får nok pepper som det er. Ikke gi kritikere vann på mølla. Ps. Vi har også en av Norges strengeste taushetsplikt å ivareta, av hensyn til foreldre og barn. Om man skriver noe i denne tråden som kan spores tilbake til klienter, via ip, er det brudd på plikten. Håper admin sletter tråden, ansvaret vårt er samfunnskritisk, og vi er avhengig av tillit hos folk for å få inn meldinger. Vi kan ikke senke oss til det nivået som feks noen barnehageansatte gjør herinne, ved å irritere seg åpent over foreldre eller annet. Det må vi, i kraft av jobben vår- og det etiske ansvaret vi har, ikke tillate oss selv. Slike tråder medvirker bare til svekket tillit. Anonymkode: e9a9d...93a Hurra for dette!! Jeg er så glade for jobben de i barnehagen til barna mine gjør, men kjenner faktisk jeg blir irritert på sånne «foreldrene er idioter-innlegg». Blir veldig ovenfra-og-ned-holdning som ikke er godt for noe. Selv jobber jeg som revisor. Svært få som er interessert i å vite hva jeg irriterer meg over på jobb (det må i såfall være en veldig sær person). Så da blir det til at jeg bruker mindre tid på å irritere meg over ting. Alle har sine utfordringer på jobb, men man trenger ikke å innta en nedlatende holdning likevel, Anonymkode: 9e2e5...2bc 9
Gjest Alterego666 Skrevet 24. mai 2020 #12 Skrevet 24. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så glade for jobben de i barnehagen til barna mine gjør, Pst! Barnevernspedagoger jobber ikke i barnehager.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #13 Skrevet 25. mai 2020 20 timer siden, Alterego666 skrev: Pst! Barnevernspedagoger jobber ikke i barnehager. Jo, noen barnevernspedagoger ønsket å jobbe i barnehage. De blir da pedledere som regel. Anonymkode: 4aac9...67c 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #14 Skrevet 25. mai 2020 Det som irriterer meg mest er at vi ikke har en god kaffemaskin på jobb, slik at vi kan velge mellom ulike kaffetyper. Jeg foretrekker kaffe latte. Anonymkode: 4aac9...67c 10
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #15 Skrevet 25. mai 2020 Det må være nøkkelen til vårt gamle arkiv. Plutselig får du ikke låst faenskapet (hihi), og du må hente i barnehagen så snart som mulig Anonymkode: a190b...4b5 3
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mai 2020 #16 Skrevet 25. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, noen barnevernspedagoger ønsket å jobbe i barnehage. De blir da pedledere som regel. Anonymkode: 4aac9...67c Jada. Det er sikkert rørleggere også i barnehager.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #17 Skrevet 25. mai 2020 På 24.5.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev: Huff, ikke lag en sånn tråd. Vi som er barnevernutdannede får nok pepper som det er. Ikke gi kritikere vann på mølla. Ps. Vi har også en av Norges strengeste taushetsplikt å ivareta, av hensyn til foreldre og barn. Om man skriver noe i denne tråden som kan spores tilbake til klienter, via ip, er det brudd på plikten. Håper admin sletter tråden, ansvaret vårt er samfunnskritisk, og vi er avhengig av tillit hos folk for å få inn meldinger. Vi kan ikke senke oss til det nivået som feks noen barnehageansatte gjør herinne, ved å irritere seg åpent over foreldre eller annet. Det må vi, i kraft av jobben vår- og det etiske ansvaret vi har, ikke tillate oss selv. Slike tråder medvirker bare til svekket tillit. Anonymkode: e9a9d...93a Helt enig! Hilsen barnevernspedagog 😊 Anonymkode: 90db0...22c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #18 Skrevet 25. mai 2020 Det som irriterer meg er manglen på tid. Tid til gode samtaler med både barn og foreldre, tid til å styrke samarbeid og tillit til å komme i posisjon til at flere familier tar i mot hjelpetiltak. Anonymkode: 26548...999 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #19 Skrevet 25. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være nøkkelen til vårt gamle arkiv. Plutselig får du ikke låst faenskapet (hihi), og du må hente i barnehagen så snart som mulig Anonymkode: a190b...4b5 Samme her! Hva skjer med de skapene liksom. Døden er jo om du er den siste til å gå og vet at ingen andre kommer til å låse, men ingen nøkler funker 😂🙈 Anonymkode: 1fc74...308
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #20 Skrevet 25. mai 2020 21 timer siden, Alterego666 skrev: Pst! Barnevernspedagoger jobber ikke i barnehager. Jeg uttrykte meg nok litt uklart. Jeg vet det, men jeg snakket om at selv om jeg setter veldig pris på de barnehageansatte, så blir jeg irritert på de innleggene hvor barnehageansatte klager på alt mulig. All ære til barnevernspedagoger og den jobben de også gjør. Anonymkode: 9e2e5...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå