AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Baby sover ekstremt mye bedre når vi bruker white noise. MEN er dette sunt for baby? Kanskje rart spørsmål, men kan man ikke bli litt sliten av å ha det i bakgrunnen hele tiden? Tanker? Anonymkode: acb31...105
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Nei, det er ikke skadelig Lilleminis.no anbefaler det også! Er bare med på å hjelpe til med å blokkere ute annen lyd. Min på 11 mnd sover med det hver natt, gjort det siden fødselen. Personlig er jeg litt "bekymra" for om det betyr at hun må ha det for å kunne sove "for alltid" haha. Men hun sover fint i vogn hvor som helst uten problem (og uten noise) så går sikkert bra, enesrte som har vekket henne der er søplebilen og en illsint rottweiler. Anonymkode: 94df7...635
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Det er skikkelig bråkete inne i magen i svangerskapet, så det er kjent og behagelig for ferske babyer Etter å ha stiftet bekjentskap med white noise, som hjalp veldig godt for søvnen til eldstejenta, hender det jeg bruker det selv hvis jeg ikke får sove. Hverken datteren eller jeg må ha det for å få sove nå, heldigvis. Jeg var litt redd for at det skulle bli slik jeg også. Anonymkode: b2409...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå