AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Driver og ser Dexter, kommet til sesong 5, liker serien veldig godt, men irriterer meg grenseløst over noen side-historier som bare er irriterende. Noen av side-historiene med søsteren er «gjesp», men det verste er hele love-storyen mellom Angel Batista og «sjefen» Maria. Noe så elendig, uinteressant og kjemiløs «love story» har jeg knapt sett, spoler forbi hver gang nå når det er scener med kun de to. Hva er poenget med sånt «fyllstoff»? Andre eksempler på lignende? Kan kanskje ikke sammenlignes helt, lenge siden jeg så, men husker at jeg syntes alt som hadde med kona og sønnen i Breaking Bad var helt elendig og kjedelig.. Anonymkode: a6e1c...7f5 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Game of Thrones: kjærlighetshistorien mellom Missandei og Grey Worm og historien til sandslagene...Snork.😴 Anonymkode: 8d72e...012 2
Kågebruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Driver og ser Dexter, kommet til sesong 5, liker serien veldig godt, men irriterer meg grenseløst over noen side-historier som bare er irriterende. Noen av side-historiene med søsteren er «gjesp», men det verste er hele love-storyen mellom Angel Batista og «sjefen» Maria. Noe så elendig, uinteressant og kjemiløs «love story» har jeg knapt sett, spoler forbi hver gang nå når det er scener med kun de to. Hva er poenget med sånt «fyllstoff»? Andre eksempler på lignende? Kan kanskje ikke sammenlignes helt, lenge siden jeg så, men husker at jeg syntes alt som hadde med kona og sønnen i Breaking Bad var helt elendig og kjedelig.. Anonymkode: a6e1c...7f5 Dexter ble elendig etter sesong 2 vil jeg si. Så utrolig mye bullshit såpeserietull. Subplots som var meningsløse.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Game of Thrones: kjærlighetshistorien mellom Missandei og Grey Worm og historien til sandslagene...Snork.😴 Anonymkode: 8d72e...012 Greie kandidater, dette, bare at hele GoT kollapset litt de siste sesongene Anonymkode: a6e1c...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 33 minutter siden, Kågebruker skrev: Dexter ble elendig etter sesong 2 vil jeg si. Så utrolig mye bullshit såpeserietull. Subplots som var meningsløse. Er en ganske «lett» serie, ja, men syntes jo sesong 4 var ganske bra, jeg da, med han gamlingen Trinity-morderen. Anonymkode: a6e1c...7f5 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 Sesong 2 av Mindhunter brukte altfor mye sendetid på han ene etterforskeren (Bill) sine personlige problemer med familien. Helt uinteressant bi-plott. Anonymkode: 12b76...16b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå