AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Dere som har vært borti ymse programvare gjennom studiene, fører dere det opp på CVen? Selv hvis dere kun har brukt det i ett fag i løpet av studiene? F.eks brukt det i et studentprosjekt slik at du har klikket deg rundt i det og produsert noe, men ikke akkurat er noen ekspert. Er det noe vits å føre disse opp? Anonymkode: bbc4d...aee
stan Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Jeg gjorde det. Hadde en kategori for ikt-kunnskap. Det gjorde jo at de som leste CVn visste enda litt mer om meg. Men jeg vet ikke om det fikk betydning for noen ansettelse. 1
Gjest Made4u Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Hvorvidt man fører opp både det ene eller det andre, selv etterstreber jeg å presentere en relevant CV rettet mot jobb jeg eventuelt søker meg mot, det betyr at jeg legger til og tar bort alt etter som. Så hvorvidt det er aktuelt å ta med eller ikke, er det i grunn jobben du søker deg mot som avgjør. Det begrenser seg hvor mye man bør ta med i en CV også, blir det for mye så mener jeg bestemt at det kan virke mot sin hensikt, men for noen jobber er det høyst relevant og det er annet som eventuelt kan tas bort.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #4 Skrevet 25. mai 2020 Tusen takk for svar Da vil jeg føre det opp når det er relevant, selv om jeg føler at jeg bare har "dyppet tærne" i programvaren. Anonymkode: bbc4d...aee
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #5 Skrevet 25. mai 2020 Skriv det opp. Men det er lurt å skille mellom det du kan godt, og det du bare har brukt litt. Anonymkode: 4907f...42e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå