AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Del Skrevet 24. mai 2020 Dette er en mann jeg har likt hatt følelser for tidligere. Helt siden Ungdomsskolen. Han var veldig forelsket i meg i mange år noe han fortalte meg når vi var yngre. Da var ikke tiden riktig for min del. Vi har litt historie,fine episoder som begge husker men som dessverre ikke ledet noen vei da begge var sjenerte. Ingen fysisk kontakt eller kyss . Nå er vi begge voksene,jeg har hatt samme mann i snart 20 år😱 han samme dame like lenge. Her har forholdet mitt vært svært ustabilt da jeg har hatt en mann som har vært litt for glad i damer for å si det slik . I tillegg har vi det ikke bra på hjemmebane,ingen lyster/lidenskap eller kjærlighets følelse på mange år. Men har holdt sammen ,mulig pga vane? Barna ? Osv.... Så dukker denne gamle flammen plutselig opp på et felles lag/fest. Jeg var uten min samboer han var uten sin. Når jeg kom inn i rommet der møtte blikket vårt,alle følelsene bare kom tilbake ! Var helt rått ! Vi snakket hele kvelden om livet,alt og ingenting . Men kjemien ..... Var helt magisk. Alle rundt oss kunne merke det. Bare når vi skulle ut å ta litt luft hadde folk begynt å spørre om vi hadde booket oss inn på et hotell osv 🙈. Vi kysset ikke eller noen kun ga værandre lange klemmer når ingen så . På et punkt begynte han og skjelve hvor han visket i øret mitt at dette er en drøm som gikk i oppfyllelse ,det at vi møttes og at han fikk holde rundt meg . Vi begge ville ikke tulle det til med utroskap så gikk vært til vårt den kvelden . Fortsatt uten kyss/nærkontakt. Men leppene våres streifet flere ganger når vi holdt rundt værandre. Men siden da har vi skrevet ,det er nå over et halvt år senere. Jeg har møtt han to ganger etter det, og må ærlig skrive at disse månedene har vært som en berg og dalbane ! Deilig å kjenne at man lever litt og at man faktisk kan kjenne på lidenskap og begjær igjen ! Det har vi så definitivt til hverandre ❤️. Men ingen vil forlate det vi har på hjemmebane. Begge har barn,hus ,jobb osv. I tillegg bor vi litt langt fra hverandre. Jeg har bestemt meg for å bremse dette nå da jeg merker jeg blir usikker bare det går en dag uten en melding eller snap fra han. Jeg tror mulig jeg har falt allerede? Mulig han ? Han sender meg snaper av barna,jobb,legging,jobbing rundt huset osv osv..Men samtidig er han så klar på at han ikke vill forlate det han har der hjemme pga barna . Men han bekrefter at han ikke vill miste meg osv. Jeg vill ikke splitte en familie ,og heller ikke splitte min egen pga en annen osv..... Men vill heller ikke falle i utroskaps fella ,da i mange år. Han sier at han ikke er redd for å satse og møtes . Se hva tiden vill bringe osv..... Han skriver han er glad i meg og at jeg har satt igang følelser han ikke har kjent på siden tidenes morgen. Dette er så vondt ,godt og rart på samme tid ! Hvordan kommer jeg over han her? Han vill jo uansett ikke kunne bli min ,jeg hans osv?... Har jeg falt? Han? Anonymkode: 986c7...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Del Skrevet 24. mai 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en mann jeg har likt hatt følelser for tidligere. Helt siden Ungdomsskolen. Han var veldig forelsket i meg i mange år noe han fortalte meg når vi var yngre. Da var ikke tiden riktig for min del. Vi har litt historie,fine episoder som begge husker men som dessverre ikke ledet noen vei da begge var sjenerte. Ingen fysisk kontakt eller kyss . Nå er vi begge voksene,jeg har hatt samme mann i snart 20 år😱 han samme dame like lenge. Her har forholdet mitt vært svært ustabilt da jeg har hatt en mann som har vært litt for glad i damer for å si det slik . I tillegg har vi det ikke bra på hjemmebane,ingen lyster/lidenskap eller kjærlighets følelse på mange år. Men har holdt sammen ,mulig pga vane? Barna ? Osv.... Så dukker denne gamle flammen plutselig opp på et felles lag/fest. Jeg var uten min samboer han var uten sin. Når jeg kom inn i rommet der møtte blikket vårt,alle følelsene bare kom tilbake ! Var helt rått ! Vi snakket hele kvelden om livet,alt og ingenting . Men kjemien ..... Var helt magisk. Alle rundt oss kunne merke det. Bare når vi skulle ut å ta litt luft hadde folk begynt å spørre om vi hadde booket oss inn på et hotell osv 🙈. Vi kysset ikke eller noen kun ga værandre lange klemmer når ingen så . På et punkt begynte han og skjelve hvor han visket i øret mitt at dette er en drøm som gikk i oppfyllelse ,det at vi møttes og at han fikk holde rundt meg . Vi begge ville ikke tulle det til med utroskap så gikk vært til vårt den kvelden . Fortsatt uten kyss/nærkontakt. Men leppene våres streifet flere ganger når vi holdt rundt værandre. Men siden da har vi skrevet ,det er nå over et halvt år senere. Jeg har møtt han to ganger etter det, og må ærlig skrive at disse månedene har vært som en berg og dalbane ! Deilig å kjenne at man lever litt og at man faktisk kan kjenne på lidenskap og begjær igjen ! Det har vi så definitivt til hverandre ❤️. Men ingen vil forlate det vi har på hjemmebane. Begge har barn,hus ,jobb osv. I tillegg bor vi litt langt fra hverandre. Jeg har bestemt meg for å bremse dette nå da jeg merker jeg blir usikker bare det går en dag uten en melding eller snap fra han. Jeg tror mulig jeg har falt allerede? Mulig han ? Han sender meg snaper av barna,jobb,legging,jobbing rundt huset osv osv..Men samtidig er han så klar på at han ikke vill forlate det han har der hjemme pga barna . Men han bekrefter at han ikke vill miste meg osv. Jeg vill ikke splitte en familie ,og heller ikke splitte min egen pga en annen osv..... Men vill heller ikke falle i utroskaps fella ,da i mange år. Han sier at han ikke er redd for å satse og møtes . Se hva tiden vill bringe osv..... Han skriver han er glad i meg og at jeg har satt igang følelser han ikke har kjent på siden tidenes morgen. Dette er så vondt ,godt og rart på samme tid ! Hvordan kommer jeg over han her? Han vill jo uansett ikke kunne bli min ,jeg hans osv?... Har jeg falt? Han? Anonymkode: 986c7...a6b Kan kjenne igjen i det du skriver Ts i ditt innlegg. Har det veldig likt også. I fjor så snakket jeg med en «gammel flamme». Vi snakket også om livet som jobb og privat. Vet at han stoler på meg siden han fortalte meg veldig private ting som forholdet. Sa til han at det som han fortalte er jo veldig privat og at jeg satte pris på at han stoler på meg. Daglig så lurer jeg på hvordan han/de har det siden jeg vet damå hans blei sjalu siden hun vet at jeg har følelser for han. Han vet at jeg ønsker ikke å ødelegge noe forhold selv om jeg har følelser for han. Han vet at jeg ønsker ikke å miste han. Anonymkode: 42b0c...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hartroa Skrevet 24. mai 2020 #3 Del Skrevet 24. mai 2020 Det er vel ingen tvil om at du har falt for ham. Tror du har kommet frem til en bra konklusjon, nemlig å kutte han ut. Du vet det sikkert selv og de aller fleste vil nok si at du er utro. Utroskap handler ikke bare om å det fysiske..... Hele deg er jo hos den nye vennen din. Så selv om du er hjemme, så er du ikke tilstede. Hvis ingen av dere har tenkt til å bryte med deres nåværende ektefeller, så ville jeg brutt tvert. Du leker med ilden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 25. mai 2020 #4 Del Skrevet 25. mai 2020 Du har det helt elendig på hjemmebane TS så skjønner godt du faller for en gammel flamme som overøser deg med kjærlighetserklæringer. Helt tydelig at dere har falt for hverandre. Det står lite om hvordan han har det i forholdet, men om det er like ille som ditt hadde mitt råd vært å dumpe sine respektive for å satse på dette nye. Om vi ser bort fra denne nye så hadde jeg likevel anbefalt deg å forlate mannen/kjæresten din. Han behandler deg dårlig og jeg leser mellom linjene litt at det har vært utroskap eller i alle fall mer flørting enn du er bekvem med. Ingen intimitet/nærhet eller kjærlighetsfølelser på aldri så lenge. Dette er dessverre ikke liv laga. Er helt i mot utroskap så gjør det slutt med han du bare bor sammen med og som bare neglisjerer deg. Da er du fri til å gjøre hva du vil og kanskje kan det bli noe av dette nye "forholdet". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 25. mai 2020 #5 Del Skrevet 25. mai 2020 Ikke vanskelig å forstå at du faller for en som gir deg masse komplimenter - ser deg etc. Særlig fordi kjærlighetslivet hjemme virker litt inntørket. Men du må forsøke å holde tunga rett i munnen. Er du forelsket i forelskelsen, drømmen, spenningen etc, og er du spesielt mottakelig akkurat nå? Vær forsiktig så du ikke havner i noe du ikke aner konsekvensene av, og det betyr kanskje å la dette ligge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #6 Del Skrevet 25. mai 2020 På 24.5.2020 den 12.34, AnonymBruker skrev: Dette er en mann jeg har likt hatt følelser for tidligere. Helt siden Ungdomsskolen. Han var veldig forelsket i meg i mange år noe han fortalte meg når vi var yngre. Da var ikke tiden riktig for min del. Vi har litt historie,fine episoder som begge husker men som dessverre ikke ledet noen vei da begge var sjenerte. Ingen fysisk kontakt eller kyss . Nå er vi begge voksene,jeg har hatt samme mann i snart 20 år😱 han samme dame like lenge. Her har forholdet mitt vært svært ustabilt da jeg har hatt en mann som har vært litt for glad i damer for å si det slik . I tillegg har vi det ikke bra på hjemmebane,ingen lyster/lidenskap eller kjærlighets følelse på mange år. Men har holdt sammen ,mulig pga vane? Barna ? Osv.... Så dukker denne gamle flammen plutselig opp på et felles lag/fest. Jeg var uten min samboer han var uten sin. Når jeg kom inn i rommet der møtte blikket vårt,alle følelsene bare kom tilbake ! Var helt rått ! Vi snakket hele kvelden om livet,alt og ingenting . Men kjemien ..... Var helt magisk. Alle rundt oss kunne merke det. Bare når vi skulle ut å ta litt luft hadde folk begynt å spørre om vi hadde booket oss inn på et hotell osv 🙈. Vi kysset ikke eller noen kun ga værandre lange klemmer når ingen så . På et punkt begynte han og skjelve hvor han visket i øret mitt at dette er en drøm som gikk i oppfyllelse ,det at vi møttes og at han fikk holde rundt meg . Vi begge ville ikke tulle det til med utroskap så gikk vært til vårt den kvelden . Fortsatt uten kyss/nærkontakt. Men leppene våres streifet flere ganger når vi holdt rundt værandre. Men siden da har vi skrevet ,det er nå over et halvt år senere. Jeg har møtt han to ganger etter det, og må ærlig skrive at disse månedene har vært som en berg og dalbane ! Deilig å kjenne at man lever litt og at man faktisk kan kjenne på lidenskap og begjær igjen ! Det har vi så definitivt til hverandre ❤️. Men ingen vil forlate det vi har på hjemmebane. Begge har barn,hus ,jobb osv. I tillegg bor vi litt langt fra hverandre. Jeg har bestemt meg for å bremse dette nå da jeg merker jeg blir usikker bare det går en dag uten en melding eller snap fra han. Jeg tror mulig jeg har falt allerede? Mulig han ? Han sender meg snaper av barna,jobb,legging,jobbing rundt huset osv osv..Men samtidig er han så klar på at han ikke vill forlate det han har der hjemme pga barna . Men han bekrefter at han ikke vill miste meg osv. Jeg vill ikke splitte en familie ,og heller ikke splitte min egen pga en annen osv..... Men vill heller ikke falle i utroskaps fella ,da i mange år. Han sier at han ikke er redd for å satse og møtes . Se hva tiden vill bringe osv..... Han skriver han er glad i meg og at jeg har satt igang følelser han ikke har kjent på siden tidenes morgen. Dette er så vondt ,godt og rart på samme tid ! Hvordan kommer jeg over han her? Han vill jo uansett ikke kunne bli min ,jeg hans osv?... Har jeg falt? Han? Anonymkode: 986c7...a6b Høres ikke ut som noe annet enn en som vil ha spenning på si. Jeg skjønner at ut fra deres historie er han en magisk forelskelse du aldri fikk. I tillegg er du i et dårlig forhold og da er det lett å tro at fyren her er helt fantastisk. Han er jo ikke det? Han gir deg den vanlige elskerinnetalen og du faller for det. Han vil ha deg på si samtidig som han vil beholde alt hjemme. Det var skikkelig magisk du? Anonymkode: 497d5...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #7 Del Skrevet 25. mai 2020 Man forelsker seg som en konsekvens av at man har det dritt hjemme. Dropp det, og dump heller samboeren din. Så kan du forelske deg som singel Anonymkode: d176c...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå