AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har sett på ett par løpesko fra Asics, men får bare tak i de på nett. Jeg har aldri hatt sko fra Asics før og er usikker på størrelsen. Burde jeg ta normal størrelse eller ta en størrelse større? Skoene jeg har sett på er Asics Glideride. Anonymkode: 01e12...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har Asics Gel nimbus, og må opp en hel størrelse. Har ikke prøvd glideride. Anonymkode: 52647...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. mai 2020 #3 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg bruker også Gel Nimbus og har gått opp ca en halv størrelse. Glideride har jeg aldri prøvd, jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2020 #4 Del Skrevet 24. mai 2020 Måtte opp halvannen størrelse i mine. De er sykt harde, så sender de tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har som regel alltid gått ned en halv størrelse når jeg har kjøpt nimbus eller kayano. Den ene gangen jeg kjøpte de i min egen størrelse synes jeg de ble litt for store, men ikke så store at jeg gadd å sende dem tilbake for å bytte dem til en mindre størrelse. Hmm🤔 Anonymkode: 63a60...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 30. mai 2020 #6 Del Skrevet 30. mai 2020 Jeg har samme str i Asics som i andre sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå