Gå til innhold

Hvor får en kjøpt de beste strømpebuksene som er både slitesterke og tåler vask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får en kjøpt de beste strømpebuksene som er både slitesterke og tåler vask? Tenker på de som er 40 den og oppover.

Har kjøpt de på Cubus, men det går greit de også, men jeg skulle hatt noen som tåler litt mer og som er gode å bruke,.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merker: Falke softmerino og Wolford merino. Kjøper på nett. Pierre Robert sine nupper for fort.

Anonymkode: e4af6...e55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

H&M har en type som jeg sørger for å alltid ha liggende; Shaping tights high waist. Den er lang i livet (kan dra den opp til BH-en) og slitesterk. Jeg har vasket mine flere ganger, og den holder formen. Riktignok har jeg kun funnet den i 30 den, men den dekker godt.

Anonymkode: 9ae16...148

Skrevet

Jeg foretrekker Pierre Robert sine strømpebukser. Riktignok litt dyrere, men har erfart at de har mye lenger levetid, og på det vis verd pengene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker Wolford eller Oroblu.  

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg kjøper mine stayups stort sett på Lindex eller HM, 15 el 20 den.

Anonymkode: 4b38d...57a

Skrevet

Har brukt Calvin klein, de med høyt liv, i årevis. Sitter godt og tåler mange vask. Vasker de i maskin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best Marks & Spencer sine, gode å gå med, de holder formen, siger ikke, rakner ikke så lett og tåler vask etter vask. Pleier å kjøpe i London eller bestille på nettsiden. Av de som kjøpes her hjemme er jeg mest fornøyd med Pierre Robert. 

Anonymkode: 8d83b...a44

AnonymBruker
Skrevet

Orublu

Anonymkode: 6c73b...109

AnonymBruker
Skrevet

Dette så jeg en test på en gang. Mulig den ligger på nettet enda. Den var morsom. De stod på ei bru, og testet hvor mye sand de kunne fylle oppi, før de røk, og hvilken som tålte lek med kjæledyr best.

Tror det var en av de relativt billige som kom best ut faktisk

Anonymkode: ba41d...5be

Skrevet
På 24.5.2020 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Merker: Falke softmerino og Wolford merino. Kjøper på nett. Pierre Robert sine nupper for fort.

Anonymkode: e4af6...e55

Signerer gjerne denne! Liker Falke Merino best.

Når det gjelder nylonstrømpebukser sverger jeg også til Falke og Wolford. Synes også at de rimelige fra Pierre Robert er helt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...