Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Sliter veldig med slusslutten. Har sluttet et par ganger og gått på en smell et par ganger og. Er nå i uke 16 og tar bare såvidt lenger, skal alutte helt i morgen!!

Ville bare høre når dere kuttet snusen helt og om det gikk bra? Veldig bekymret og sint på meg selv..

PS: Dømmefri sone!!! Dere denne tråden ikke er relevant for kan holde seg for gode til å svare.

Anonymkode: d58c0...510

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snusslutten skulle det være🤪

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo allerede snust gjennom den mest kritiske fasen, så da er det vel bare å kjøre på siden du ikke ser ut til å bry deg.

Anonymkode: 21bc6...6c1

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet da jeg fikk positiv test, det vil si tre dager før forventer mens.

Anonymkode: 49a7d...74c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vil sluttet nå, du risikerer å få et barn som er nikotin avhengig. 

Anonymkode: 3c9d7...683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba om svar fra de som har vært i samme situasjon.. og ja jeg SKAL slutte.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eh... 10 timer før hun ble født sluttet jeg.. Holdt meg unna til hun var 1 år og nå røyker jeg.. Hater at det ble sånn, men jeg slet med depresjoner og gjør det enda. Døm meg. 

Anonymkode: be3a0...870

AnonymBruker
Skrevet

aldri dessverre. trappet ned fra nesten to bokser til omtrent 10 snus. Fortalte dette på alle undersøkelser, slik at de kunne ta en ekstra titt på babyens størrelse og blodgjennomstrømning. 

Fikk en frisk og fin baby, men håper aldri jeg tillater med til å snuse i svangerskap igjen. samvittigheten er bra dårlig for å si det sånt. 

lykke til med snusslutt, du klarer det! 

Anonymkode: 622e6...ec3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Planen var egentlig å slutte når vi startet prøvingen, men sluttet først da jeg fikk positiv test (ca. 1 uke før IKM). Og jeg var skikkelig storsnuser, så hvis jeg klarer det, klarer alle det. Tar Onico nå da (nikotin og tobakksfri, skal være helt ok i graviditeten ifølge legen og all googling jeg har gjort). Onico hjelper masse.

Anonymkode: 62e3b...e71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med engang jeg satt med en positiv test. 

Anonymkode: e722c...dd3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på dagen. Noe annet var jo ikke et alternativ. 

Anonymkode: ded73...148

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ved positiv test. 

Begynte dog å snuse igjen når baby var ca 6 mnd, altså før jeg var ferdig å amme. Desverre. 

Anonymkode: bb2c2...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Samme dag som positiv test.

Anonymkode: cede7...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet øyeblikket jeg fikk positiv test, en uke før mensen skulle komme. Nå når jeg ser på babyen min knuses hjertet mitt ved tanken på å skulle snuse med han i magen

Anonymkode: 1be31...719

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

aldri dessverre. trappet ned fra nesten to bokser til omtrent 10 snus. Fortalte dette på alle undersøkelser, slik at de kunne ta en ekstra titt på babyens størrelse og blodgjennomstrømning. 

Fikk en frisk og fin baby, men håper aldri jeg tillater med til å snuse i svangerskap igjen. samvittigheten er bra dårlig for å si det sånt. 

lykke til med snusslutt, du klarer det! 

Anonymkode: 622e6...ec3

Jeg snuste en og annen snus (kanskje 2-4 i uken) de første månedene av svangerskapet, og babyen min måtte tas ut noen uker før termin. Da var han under 3kg og blodgjennomstrømningen var for dårlig. Vet ikke om det har noen sammenheng, for jeg fortalte aldri noen om snusen, men

Så, ts, slutt

Anonymkode: 1be31...719

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... 10 timer før hun ble født sluttet jeg.. Holdt meg unna til hun var 1 år og nå røyker jeg.. Hater at det ble sånn, men jeg slet med depresjoner og gjør det enda. Døm meg. 

Anonymkode: be3a0...870

Dømmer deg nord og ned. Var full i depresjon selv, fungerer ikke i hverdagen. Men kuttet ut både røyk og snus. Selv om jeg ønsket å dø, hadde jeg ikke hjerte til å skade mitt eget barn. 

Anonymkode: d4c39...c25

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

En venninne snuste under svangerskapet og opplevde dødfødsel. Om det har sammenheng er ikke godt å si, de fant aldri ut årsak. Hun har født to friske etter det, hvor hun selvfølgelig har unngått nikotin. Verdt å tenke på. 

Anonymkode: d4c39...c25

• Liker 8
Skrevet

Tok vel siste snusen 30 min før inseminasjonen:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet samme dag som jeg fikk positiv test begge gangene. Hadde ikke samvittighet til å utsette barna mine for potensiell skade. 

Anonymkode: 88082...ecd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å snuse når jeg fikk positiv test, men snuste litt nikotinfri så ikke overgangen ble så stor. Det var jo mest pgr av vanen, siden den er helt uten nikotin 

Anonymkode: 917f4...bb4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...