Bayley Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 (endret) Jeg kjøpte et kurs for et par år siden, gjorde aldri noe ut av det. Så på det igjen nå, og man skal jo spise ganske mye mat. Ren og sunn mat, altså, men MYE. Hadde nok raskt kommet opp i godt over 2000 kalorier. Også er det et treningsprogram som hører til. Det er mange fornøyde damer med før/etter bilder som linker til programmet hennes. Det blir vel også kalt biohackig. Men altså; jeg har tenkt at uansett «kur» så vil det meste handle om kalorier inn vs. kalorier ut. Ikke sant? Hva er annerledes med dette programmet? Har noen satt seg inn i det og vil utdype litt? Endret 24. mai 2020 av Bayley
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Er ikke halve poenget hennes at det IKKE bare handler om kalorier inn vs. kalorier ut? Ulik mat påvirker kroppen ulikt. Anonymkode: ee970...1af 1
Bayley Skrevet 24. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke halve poenget hennes at det IKKE bare handler om kalorier inn vs. kalorier ut? Ulik mat påvirker kroppen ulikt. Anonymkode: ee970...1af Jo, dette med biohacking. Men jeg skjønner ikke hvordan man kan spise «riktig» mat med kalorioverskudd og samtidig gå ned i vekt? 🤔
addict Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, Bayley skrev: Jo, dette med biohacking. Men jeg skjønner ikke hvordan man kan spise «riktig» mat med kalorioverskudd og samtidig gå ned i vekt? 🤔 Jeg må si jeg er like skeptisk som deg. Jeg synes det høres bra ut, men andre erfarne PTer mener det ikke stemmer. Kan svaret være at det finnes flere veier til Rom eller at folk kanskje automatisk inntar færre kalorier når de spiser skikkelig og nok fett i kosten. Det er jo basicly lavkarbo hun baserer kostholdet på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå