Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mini har begynt å sikle som et uvær. 2 måneder gammel. Jeg gidder ikke bruke masse penger på å prøve meg frem til de beste siklesmekker, så: hvilke elsker dere? Hva holder baby tørr og hva bør jeg tenke på? Mini er ganske god og rund, med en god del valker rundt halsen. Hvordan er størrelser? 

Anonymkode: b496f...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns de som har fleecestoff på undersiden er gode, de er litt tykkere 😊 Men jeg husker ikke hvor jeg kjøpte de 😅

Anonymkode: 1e440...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Name it sine. De har to størrelser som justeres med knappen bak. 

Anonymkode: 11203...810

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker de i ull fra nøstebarn og joha. Synes ull tørker mye raskere enn bomull 😍Ull er også mykere og mer elastisk, så det passer fint til alle.

Men hvis det er sur gulp som kommer ville jeg heller brukt bomull sånn at det kan vaskes på 60 grader. 😊

Anonymkode: 53b15...319

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Name it.

Anonymkode: 320c0...7b0

Skrevet

Vi foretrekker de fra nameit. Tykke nok uten å være for klumpete. Justeres med to knapper bak. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan gå god for Name IT ja. De har fleece under, så de blir ikke våte gjennom. 

Anonymkode: 723d7...b1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som de over glad i smekkene fra name it med fleece bak. Har også flere fra newbie(kappahl), de har ikke fleece, men er ganske tykke så de ikke blir gjennomvåte med en gang,og så er de billigere enn name it. Nesten alle smekkene vi har prøvd har 2 knapper bak, så passer de fleste. vi har en hel haug nå (skikkelig sikleunge) og bytter en gang i timen ca, så lenge det bare er sikkel henger jeg de opp til tørk og bruker de senere på dagen for å slippe å vaske de konstant.

Anonymkode: 2db62...e1c

AnonymBruker
Skrevet

Ull fra lillelam!

Anonymkode: ca99d...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en storsikler og vi sverget til smekkene fra merket Pippi. De er tykkere. 

Anonymkode: 5c3bf...d25

• Liker 2
Skrevet

Henger meg på de fra Name it med fleece bak.

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har hatt en storsikler og vi sverget til smekkene fra merket Pippi. De er tykkere. 

Anonymkode: 5c3bf...d25

Støtter denne 😊

Anonymkode: c4ad8...d1e

AnonymBruker
Skrevet

De fra Pippi absorberer mest, vi bruker noe derfra og noen få fra NameIt, men de blir små i forhold! 

Anonymkode: 1d6d5...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...