Leviin Skrevet 28. juni 2005 #1 Del Skrevet 28. juni 2005 Vet ikke helt hva dette er, men har et konstant ubehag i munn/svelg/spiserør, kjennes litt som en "etsende" følelse, men ikke som surt oppstøt/halsbrann. I begynnelsen føltes det som om jeg hadde svelget masse klorvann (bassengvann). Har prøvd å finne noe om dette ved å søke, men det er jo ikke lett å finne noe som ligner. Har derimot kommet til å tenke på om det kan være feks sopp? Men finner ikke engang noe særlig info om det, sånn at jeg evt kunne sammenligne symptomer.. Vet jeg forklarer meg dårlig, men om noen kjenner seg igjen, evt kan fortelle meg noe om soppinfeksjoner i munn/svelg (hvordan det føles, om det medfører ubehag og hva slags), så hadde jeg vært glad for det Det begynte forresten i forbindelse med at jeg tok en kur med Voltaren, da hadde jeg denne klorvannsfølelsen av og til - og tenkte det hadde med tablettene å gjøre, siden de skal være nokså tøffe for magen.... Det ga seg da jeg sluttet med tablettene, men nå er det kommet tilbake, og jeg kjenner det altså hele tiden. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå