AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #1 Skrevet 24. mai 2020 Har dere opplevd at dere selv eller noen andre i vennegjengen har fått ny partner som ikke passer helt inn? Jeg er kvinne og har funnet meg en yngre mann. Ingen har noe i mot ham og alle har bare vært positive til aldersforskjellen, men jeg merker jo at han ikke passer helt inn når vi samles med partnere og venninnene mine alle har eldre menn, det er litt trist. Kommer selvsagt ikke til å bytte verken han eller venninnene mine, men det blir nok neppe så mange partreff og det er kjipt å tenke på. Anonymkode: 1962c...2c6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #2 Skrevet 24. mai 2020 Jeg er kjæreste med en som har litt snobbete venner og familie. Jeg passer ikke inn med de. Så vi møter sjeldent andre. Han syns mine folk er litt vel harry. Anonymkode: 7115c...3b5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Min samboer er en klinsj med de få vennene jeg har. Rett og slett fordi jeg er mer moden enn mine jevnaldrende, men har kjent de så lenge at det gjør ingenting. Så vi er stort sett aldri på fest sammen med mine venner, da drar jeg i såfall alene. Men kan i blandt ta en middag med noen av de da, selv om det også er relativt sjeldent. Men jeg kommer fint over ens med vennene hans, igjen tror jeg det er for atjeg er mer moden enn de på min egen alder Anonymkode: 86dc9...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå