Eediyat Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Kanskje ikke «marked» for det her inne, men jeg prøver lykken. Noen som vil dele deres House Music favoritter? Jeg slenger med noen utvalgte fra mine favoritter: Born to love - Meduza, Shells Gecko - Oliver Heldens, Becky Hill Deeper love - Jauz The sermon - Malaa, Tchami Saving my life - Gorgon City, Rømans Ready for Your love - Gorgon City, MNEK Lose control - Meduza, Becky Hill, Goodboys Using (Meduza remix) - Ritual, Emily Warren Cruel - Jax Jones More than friends - James Hype, Kelli Leigh I loved you - Blonde, Melissa Steel Alone no more - Philip George, Anton Powers All night - Example Sorry - Joel Corry 1
Colourmaker Skrevet 25. mai 2020 #2 Skrevet 25. mai 2020 Summertime Sadness Lana del Rey - Asadinho main vocal mix Det meste av Fritz Kalkbrenner
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Syns alltid jeg hører house-musikk på fester, men aner ikke navnet på alle sangene som jeg hører, syns alt er likt. Anonymkode: 5a5d3...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå