AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Jeg er 40 og for første gang kommet borti en mann som ikke liker å slikke. Aldri opplevd dette før, så er litt nysgjerrig på hvor vanlig/uvanlig dette er. Anonymkode: addb1...537
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Min har aldri gjort det.. Anonymkode: 4a09a...215
Sisselini Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 (endret) Du får la være å suge da 🤷🏼♀️ Endret 25. mai 2020 av Sisselini 13
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Har aldri opplevd en mann som ikke slikker og elsker det, og jeg har flere sexpartnere enn hva som er "politisk korrekt/ansvarlig/dannet/akseptert" av de få mennene og de politisk korrekte damer her inne på dette forumet. Skjønt det blir vel som de damer som ikke ønsker å suge eller ønsker å svelge/synes at sæd er ekkelt, ut i fra de rare ting jeg leser her inne så finnes jo de og..🤷♀️ Rart med det..Men igjen alle mine har elsket å slikke fitte Anonymkode: ae28b...57e 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Sisselini skrev: Hatt sex med 12, alle har likt å slikke. Du får la være å suge da 🤷🏼♀️ Kanskje han ikke liker det heller, og kanskje hun digger det? Da blir det dobbelt tap da? Jeg har ikke opplevd noen menn som ikke liker å slikke, jeg. Jeg er snart 50 år og hatt aktivt sexliv i ca 30 av dem. Anonymkode: ca8ff...c81 1
Sisselini Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han ikke liker det heller, og kanskje hun digger det? Da blir det dobbelt tap da? Jeg har ikke opplevd noen menn som ikke liker å slikke, jeg. Jeg er snart 50 år og hatt aktivt sexliv i ca 30 av dem. Anonymkode: ca8ff...c81 True. Hadde vel selv hatt problemer med noen som syntes noe i senga «var ekkelt», da jeg elsker det meste selv. Viktig med match på sånt. 2
Bamseklemmer Skrevet 24. mai 2020 #8 Skrevet 24. mai 2020 Alle menn slafser nok mus, men det er sikkert stor forskjell på teknikken. Noen kvinner er jo fornøyd bare de stikker tunga borti, mens noen er mere nøye på hvordan de vil slikkes har jeg lagt merke til... Nå er det jo forskjellige teknikker også da, noen liker ditt og datt, og noen har faktisk ikke opplevd skikkelig stimulering fra slikking. Jeg slikker bare de som vil det og synes et kyss på munnen er mere intimt enn oralt🤐 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #9 Skrevet 24. mai 2020 36 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Alle menn slafser nok mus, men det er sikkert stor forskjell på teknikken. Noen kvinner er jo fornøyd bare de stikker tunga borti, mens noen er mere nøye på hvordan de vil slikkes har jeg lagt merke til... Nå er det jo forskjellige teknikker også da, noen liker ditt og datt, og noen har faktisk ikke opplevd skikkelig stimulering fra slikking. Jeg slikker bare de som vil det og synes et kyss på munnen er mere intimt enn oralt🤐 Alle menn gjør dessverre ikke det nei. Anonymkode: 8b284...f84 13
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #10 Skrevet 24. mai 2020 Jeg har vært borte i det én gang. Han likte ikke oralsex i det hele tatt, verken å få eller å gi. Ganske kjipe greier. Anonymkode: 59c64...6b6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #11 Skrevet 24. mai 2020 Jeg har vært med 14 stykker, hvorav 1 langvarig forhold. Av de er det kun 1 som har slikket, og det var ikke den langvarige. Den neste som slikker meg får jordbær og vaniljesaus på senga!! Dere andre er jo helt utrolig heldige. Jeg er ren, kortklipt og dufter som en rosehage. Anonymkode: 7b1b0...68b 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #12 Skrevet 24. mai 2020 Hva er det som er så godt ved å bli slikket, da? Anonymkode: 6211f...854 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #13 Skrevet 24. mai 2020 Er vel vanligere at damen ikke liker å suge enn at mannen ikke liker å slikke. Så dere damer vet vel best hvorfor det er sånn? Jeg liker verken slikke eller bli sugd. Det bare er sånn. Heldigvis er vi alle forskjellig. Anonymkode: b4462...91e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #14 Skrevet 24. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som er så godt ved å bli slikket, da? Anonymkode: 6211f...854 For min del handler det både om aspektet ved å være fri og naken, at tungen til en mann jeg er nær kysser slikker over alt; pupper, magen munnen, klitten. Og ja apropo klitten; klitten min liker sånn helt tilfeldigvis (siden den er den ene av de to orgasme sentrene mine så liker jeg vel bare sånn tilfeldigvis litt oppmerksomhet her, både med fingre, kuk, vibrator, tunge, leppene og ting en til den andre... Det er som å bli sugd.. som når jeg elsker å ta kuken til den jeg har sex med i munnen og tilfredsstille han fordi det er et deilig sted å kjenne at en munn leker med deg på. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel vanligere at damen ikke liker å suge enn at mannen ikke liker å slikke. Så dere damer vet vel best hvorfor det er sånn? Jeg liker verken slikke eller bli sugd. Det bare er sånn. Heldigvis er vi alle forskjellig. Anonymkode: b4462...91e ? Føler det er litt "bitterkuk" stemnimg her hos deg. Jo heldigvis er vi forskjellige, men en fyr som verken hadde likt oral sex hos seg selv eller meg: jeg hadde nok følt at sexen ble litt hemmet.. Men dog jeg elsker det begge veier. Anonymkode: ae28b...57e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #15 Skrevet 24. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del handler det både om aspektet ved å være fri og naken, at tungen til en mann jeg er nær kysser slikker over alt; pupper, magen munnen, klitten. Og ja apropo klitten; klitten min liker sånn helt tilfeldigvis (siden den er den ene av de to orgasme sentrene mine så liker jeg vel bare sånn tilfeldigvis litt oppmerksomhet her, både med fingre, kuk, vibrator, tunge, leppene og ting en til den andre... Det er som å bli sugd.. som når jeg elsker å ta kuken til den jeg har sex med i munnen og tilfredsstille han fordi det er et deilig sted å kjenne at en munn leker med deg på. Anonymkode: ae28b...57e Ja, er ikke noe jeg som betamann får oppleve uansett, så. Anonymkode: 6211f...854
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #16 Skrevet 24. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 og for første gang kommet borti en mann som ikke liker å slikke. Aldri opplevd dette før, så er litt nysgjerrig på hvor vanlig/uvanlig dette er. Anonymkode: addb1...537 Jeg vet at min kvinne ikke liker det, jeg tenner på det og har lyst å gjøre det. Det er sexy og intimt. Tror ikke det kan konkluderes med at det er vanlig/uvaling for menn å slikke. Noen liker det, andre ikke. Er voksen mann over 40. Anonymkode: 4be2e...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #17 Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, er ikke noe jeg som betamann får oppleve uansett, så. Anonymkode: 6211f...854 Vel ditt, og ditt alene tap. Vi andre får har så vårt gøy som vi da har. Anonymkode: ae28b...57e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #18 Skrevet 24. mai 2020 Min mann liker det ikke så dropper vi det. Han liker heller ikke å få oralsex så da slipper jeg og 😄 Anonymkode: c7927...ab4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #19 Skrevet 24. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann liker det ikke så dropper vi det. Han liker heller ikke å få oralsex så da slipper jeg og 😄 Anonymkode: c7927...ab4 Huff.. jeg hadde blitt skuffet, ikke glad for at jeg slipper.. Anonymkode: 87793...4d7 7
Scoops Skrevet 24. mai 2020 #20 Skrevet 24. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært borte i det én gang. Han likte ikke oralsex i det hele tatt, verken å få eller å gi. Ganske kjipe greier. Anonymkode: 59c64...6b6 Jeg og har vært borti det med en person,veldig kjipt ja,savnet så og bli slikket når jeg var med han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå