AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Og de som poster i detaljer hva de har trent. Selv blir jeg kvalm og flau av det. Stakkers barn som må vokse opp med slike selvopptatte mødre. Og kroppspress. Ikke bra! Anonymkode: 4ea9d...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Tenker at de elsker oppmerksomhet. Anonymkode: 2b109...a36 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Når har jeg nettopp svingt innom en tråd hvor jeg så noe om hva jeg tenkte om de sinte hvite mennene/De psykologene med Botox/tatoveringer/ De mennene i 20 års alderen som runker hver dag/ De 30 åringene som bare spiser knekkebrød/ De mennene som bare gjør slik... De barnløse som velger sånn.. foreldrene som gjør slik Og nå ang denne tråden så må jeg si at jeg er lei av å tenke noe som helst om de menneskene som har en annen livssituasjon enn meg som velger å gjøre noe annet enn meg selv. Jeg er barnfri og legger sjeldent ut selfie noen som helst plass, de bildene som jeg dog legger ut noen plass er av meg, i naturen, hvor jeg liker å ikke se ut som et dasspapir med en søppelsekk rundt meg.. De som har barn liker sikkert det samme. Spiller det noen rolle? Ødelegger det dagen din ts? Viss ikke hvorfor bry seg? Folk gjør så mye forskjellig fordi vi er forskjellige mennesker.. no worries. Det får an av avfølge, ikke se disse, ikke bry seg om det plager deg. Anonymkode: 326bc...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Jeg tenker vel at det er mødrene og ikke klærne som er lettkledd. Men uavhengig av om det er mødre eller ikke, synes jeg det er trist med alle som har så stort bekreftelses- og oppmerksomhetsbehov. Jeg tror også det kan ha motsatt effekt. Folk blir lei og gidder ikke å mate egoet. Anonymkode: 490c5...f3d 1
Gjest Fallabella Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 De jeg kjenner til som driver sånn har narsissistiske petsonligheter. De lever og ånder for sin fasade og andres beundring. Psyke folk stort sett ofte med en avhengig personlighet, avhengighet til feks trening el annet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 Jeg pleier ikke følge folk som bare legger ut treningsbilder. Hvis noen venner av meg legger ut i overkant med sånt så skjuler jeg dem fra veggen min. Men tenker ikke noe spesielt på om de er foreldre eller ikke, treningsbilder er uinteressant uansett. Anonymkode: 249d1...f6d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Skrevet 24. mai 2020 Psyke folk med umettelig behov for oppmerksomhet. Anonymkode: 1e55f...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå