Gå til innhold

Hva tenker dere om mødre som daglig poster treningsbilder og selfie i lettkledde klær nesten hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og de som poster i detaljer hva de har trent. Selv blir jeg kvalm og flau av det. Stakkers barn som må vokse opp med slike selvopptatte mødre. Og kroppspress. Ikke bra! 

Anonymkode: 4ea9d...2a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de elsker oppmerksomhet.

Anonymkode: 2b109...a36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når har jeg nettopp svingt innom en tråd hvor jeg så noe om hva jeg tenkte om de sinte hvite mennene/De psykologene med Botox/tatoveringer/ De mennene i 20 års alderen som runker hver dag/ De 30 åringene som bare spiser knekkebrød/ De mennene som bare gjør slik... De barnløse som velger sånn.. foreldrene som gjør slik

Og nå ang denne tråden så må jeg si at jeg er lei av å tenke noe som helst om de menneskene som har en annen livssituasjon enn meg som velger å gjøre noe annet enn meg selv.

Jeg er barnfri og legger sjeldent ut selfie noen som helst plass, de bildene som jeg dog legger ut noen plass er av meg, i naturen, hvor jeg liker å ikke se ut som et dasspapir med en søppelsekk rundt meg.. De som har barn liker sikkert det samme. Spiller det noen rolle?

Ødelegger det dagen din ts? Viss ikke hvorfor bry seg? Folk gjør så mye forskjellig fordi vi er forskjellige mennesker.. no worries. 

Det får an av avfølge, ikke se disse, ikke bry seg om det plager deg.

Anonymkode: 326bc...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vel at det er mødrene og ikke klærne som er lettkledd. 

Men uavhengig av om det er mødre eller ikke, synes jeg det er trist med alle som har så stort bekreftelses- og oppmerksomhetsbehov. Jeg tror også det kan ha motsatt effekt. Folk blir lei og gidder ikke å mate egoet. 

Anonymkode: 490c5...f3d

• Liker 1
Gjest Fallabella
Skrevet

De jeg kjenner til som driver sånn har narsissistiske petsonligheter. De lever og ånder for sin fasade og andres beundring. Psyke folk stort sett ofte med en avhengig personlighet, avhengighet til feks trening el annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke følge folk som bare legger ut treningsbilder. Hvis noen venner av meg legger ut i overkant med sånt så skjuler jeg dem fra veggen min. Men tenker ikke noe spesielt på om de er foreldre eller ikke, treningsbilder er uinteressant uansett. 

Anonymkode: 249d1...f6d

AnonymBruker
Skrevet

Psyke folk med umettelig behov for oppmerksomhet. 

Anonymkode: 1e55f...9b0

Skrevet

Tenker at jeg ikke har nok energi til å bry meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...