AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Del Skrevet 23. mai 2020 Noen som har levis bukse og bukse fra Gina trikot/Bikbok? Hvilken størrelse har dere i de buksene? Jeg liker Molly buksene fra Gina Trikot og har str L (L mot M, men stort sett L), Bikbok highwaist er jeg også L (noen ganger M). Jeg har lyst til å prøve å nettshoppe Levis bukse med mulighet for retur. Men aner ikke hvilken str jeg skal velge. Vil ha levis pga det var favoritt merket mitt for noen år siden, og håper de fortsatt har litt tykkere stoff så de varer litt lenger. https://www.zalando.no/dameklaer-jeans/levi/?trouser_rise=høy Dere som har erfaring med Levis og Gina/Bikbok str, hvilken størrelse og modell vil jeg like? Jeg er 174cm høy og trives stort sett i bukser uten for lavt liv/muffinsmage. Anonymkode: 08c09...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Del Skrevet 23. mai 2020 Forskjell på de ulike modellene. Jeg bruker mindre størrelser i stretchjeans fra Levis enn klassiske, feks 50, uten stretch. Da må jeg gå opp en størrelse. Har du ingen jeans i tommer du kan sammenligne med? Anonymkode: 8654c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Del Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forskjell på de ulike modellene. Jeg bruker mindre størrelser i stretchjeans fra Levis enn klassiske, feks 50, uten stretch. Da må jeg gå opp en størrelse. Har du ingen jeans i tommer du kan sammenligne med? Anonymkode: 8654c...7a6 501 mente jeg. Anonymkode: 8654c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Del Skrevet 24. mai 2020 Sjekk midjemålet ditt og konverter til inches. Det er en grei pekepinn. Jeg kjøpte nettopp en Mile High Super Skinny. Jeg bruker M/L og har jeans i størrelsene 27-29. Har du Carlings i nærheten? Da får jo du prøvd levis på Om ikke kjøp noen rundt midjemålet ditt og send tilbake de som ikke passer. Er de stretch i så kan du gå ned litt, evt les hva de andre skriver. Anonymkode: 29ed7...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 24. mai 2020 #5 Del Skrevet 24. mai 2020 Er vanligvis en Small og bruker 28 i levis 720 (tror jeg modellen heter) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg bruker M i HM og Gina bukser og 30 i Levis. Tipper du må ha str 31-32. Anonymkode: 0143d...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #7 Del Skrevet 24. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Forskjell på de ulike modellene. Jeg bruker mindre størrelser i stretchjeans fra Levis enn klassiske, feks 50, uten stretch. Da må jeg gå opp en størrelse. Har du ingen jeans i tommer du kan sammenligne med? Anonymkode: 8654c...7a6 Nei, har ikke kjøpt jeans med tomme størrelser på 9år. Og de jeg har fra før det verken passer nå og har en helt annen passform (lavere liv). Anonymkode: 08c09...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå