Gå til innhold

Blir det avslutning for 3 års videregående elever?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det avslutning for foreldre og avgangselever på deres skoler? På min sønns skole er det ingenting som er bestemt enda, rektor sier at hvis samfunnet åpner mer opp, så kommer de til å gjennomføre det.. 

Anonymkode: b3be2...0ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Dette er ikke for å være frekk, men jeg tror ikke Kvinneguiden er det riktige stedet for å få svar på dette spørsmålet. 

På grunn av Corona-situasjonen, så tror jeg det vil bli svært individuelle avslutninger her i landet. Jeg tipper at det vil bli opp til rektor å bestemme hvordan det skal bli.

På grunn av corona er det også jevnlig nye regler for dette med hvor mange personer man kan være på sammenkomster samtidig, og hvor mye plass fysisk som skolen har, har nok mye å si for hvordan dette vil bli.

Jeg tipper at skolen ikke kommer til å bestemme seg før ca. to uker før siste skoledag. 

Du bør ringe/kontakte administrasjonen på din skole for å sjekke der. Da får du best svar. 

Lykke til. 🌸

Anonymkode: e8fc8...066

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

her blir det klassevis avslutning med bare elever og lærere. uansett hva. de kan ikke planlegge hvis det plutselig åpner.

Anonymkode: 8f5d0...318

AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke avlyst ennå, men rektor har vært tydelig på at de er veldig usikre på om det kommer til å bli noe av. Vgs i Oslo.

Anonymkode: d3a13...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...