Gå til innhold

Menn som slikker fitte, hva er best? Hvor ren/nydusjet må hun være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg dusjet for noen timer siden. Ligget i senga uten truse og luftet fitta. Men prompet noen ganger. Frekt å be mannen slikke meg da? Kan han merke prompelukt? 

Anonymkode: 9a751...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint. Merker sikkert prompelukta ute i rommet, men ikke på deg. 

Om det er noen timer siden du dusjet går det helt fint det også. Det kan være litt utflod der, men det er det bare å ta vekk så len deg tilbake og nyt. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Prompelukta går for vekk da! Mange menn som ikke bryr seg om at du er nydusjet osv og bare bruker litt ekstra spytt for å få vekk evt smak..

Flere av ff'sene mine slikker meg mens jeg har mensen, etter en arbeidsdag (før dusj liksom) og rett etter at jeg har tisset uten å tørke meg.

Noen menn liker ikke å slikke i det hele tatt, mens andre slikker alt de kan føler jeg, så her kommer det an på akkurat den aktuelle mannen da, men hovedregelen er vel at om han er ordentlig tiltrukket av deg så gjør han det uansett om du har prompa eller ikke.  Men altså, om du er nydusjet og spør han så viser du han jo at du tenker på han også da:)

Anonymkode: 66037...d4b

Skrevet

Eksen slikket kun mens vi dusjet/jeg hadde rennende vann på. Selv skulle han bli sugd akkurat når det passet for han, uavhengig om han hadde dusjet eller ikke. (Merket ingen forskjell uansett for pikken hans STINKA gammel urin selv rett etter dusj..) 

Samboer nå går helst ned på meg hvis jeg har dusjet innenfor 24t. Han forventer heller ikke å bli sugd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen gjør det nesten uansett, det er jeg som stopper han dersom jeg har mensen, kjenner kløe eller svie og mistenker sopp eller UVI. 

Jeg dusjer hver 3-4 dag, og hvis det har gått mer enn en halv dag siden, så bruker jeg intimservietter og vasker godt før. Har en pakke i nattbordet og en på badet, så det et lett tilgjengelig 😂 og tror mannen setter pris på det. Men kjenner jeg han rett så hadde han tråla gjennom alskens lukter og smaker... Han elsker å se meg nyyyte.

Anonymkode: ee4e1...320

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen gjør det nesten uansett, det er jeg som stopper han dersom jeg har mensen, kjenner kløe eller svie og mistenker sopp eller UVI. 

Jeg dusjer hver 3-4 dag, og hvis det har gått mer enn en halv dag siden, så bruker jeg intimservietter og vasker godt før. Har en pakke i nattbordet og en på badet, så det et lett tilgjengelig 😂 og tror mannen setter pris på det. Men kjenner jeg han rett så hadde han tråla gjennom alskens lukter og smaker... Han elsker å se meg nyyyte.

Serr? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prompelukta går for vekk da! Mange menn som ikke bryr seg om at du er nydusjet osv og bare bruker litt ekstra spytt for å få vekk evt smak..

Flere av ff'sene mine slikker meg mens jeg har mensen, etter en arbeidsdag (før dusj liksom) og rett etter at jeg har tisset uten å tørke meg.

Noen menn liker ikke å slikke i det hele tatt, mens andre slikker alt de kan føler jeg, så her kommer det an på akkurat den aktuelle mannen da, men hovedregelen er vel at om han er ordentlig tiltrukket av deg så gjør han det uansett om du har prompa eller ikke.  Men altså, om du er nydusjet og spør han så viser du han jo at du tenker på han også da:)

Anonymkode: 66037...d4b

Seriøst? 

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg dusjet for noen timer siden. Ligget i senga uten truse og luftet fitta. Men prompet noen ganger. Frekt å be mannen slikke meg da? Kan han merke prompelukt?

Promper du med rompa eller fitta da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serr? 

Jepp. Jeg er en raring som aldri svetter, ikke en gang når jeg trener. Og håret mitt er fantastisk, å dusje mye kan fucke opp håret til folk. 

Funker for meg, så jeg anbefaler det. 

Bytter truse 2 ganger til dagen (string om dagen, hipster om natten) så det er flott nedi mummidalen også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Promper du med rompa eller fitta da?

Rumpa, men treffer nok fitta også. 

AnonymBruker
Skrevet

Når synes dere menn dama smaker best? 
Ikke godt når nydusjet med såpe? Hva med kun vann da? 
Smaker vi best når vi ikke er nydusjet og kanskje litt kåte og våte? 
Best hvis det lukter og smaker litt? 

Skrevet

For det første innrømmer ikke kvinner at de promper😅 For det andre dusjer man jo for å fjerne svettlukt og urinlukt for å tilføre kroppen god-lukt da... Vi vil jo lukte godt for partneren og for sin egen del....

Jeg regner jeg med du vet at du ikke skal vaske vaginaen i såpe? Uansett er det en god huskeregel, å dra over utstyret med rent lunken vann på en klut før man skal ha sex, det er normal renslighet... Smaken er nok den samme, men forskjellen er lukten om man vasker seg eller ikke, men det er nok mere fristende med en nyvasket kropp og rene sengeklær🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min ff slikker meg uansett. Det er ingenting som stopper han. Jeg føler meg jo likevel mer vel etter å ha dusjet, men føler meg ikke noe ekkel morgenen etter når han går ned på meg. Ville aldri ha akseptert at jeg måtte gå i dusjen rett før oralsex hele tiden, og jeg ser ikke noe poeng i at han må gjøre det heller. Vi blir ikke skitne så fort, og de aller fleste ser behovet selv for å dusje før partner merker det. 

Anonymkode: 85ac6...82d

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis man skal slikke fitte, er det jo en fordel at det smaker fitte. Jeg synes hygienehysteriet hos enkelte er gått helt av skaftet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha fitta på luft i minst en times tid før mannen sleiker. Kan prompe, så lenge prompen ikke drar inn i fittehullet. Nå som det er varmere temperatur ute lufter jeg fitta i hagen.

Anonymkode: ae8c8...f3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

om det er 3 dager siden du vasket tissen så slikker jeg uansett 🙂 

Anonymkode: 8e0ec...cd4

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte er fitte og å slikke fitte er deilig..... kjør på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

For det første innrømmer ikke kvinner at de promper😅 For det andre dusjer man jo for å fjerne svettlukt og urinlukt for å tilføre kroppen god-lukt da... Vi vil jo lukte godt for partneren og for sin egen del....

Jeg regner jeg med du vet at du ikke skal vaske vaginaen i såpe? Uansett er det en god huskeregel, å dra over utstyret med rent lunken vann på en klut før man skal ha sex, det er normal renslighet... Smaken er nok den samme, men forskjellen er lukten om man vasker seg eller ikke, men det er nok mere fristende med en nyvasket kropp og rene sengeklær🙄

Jo, damer promper 🤣

Anonymkode: 48f26...4b4

Skrevet
14 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Kun duftkuler! 😉

AnonymBruker
Skrevet

Er hun nydusjet får hun full pakke. Ellers må hun ta til takke med fingrene og kølla. Det verste er damer som røyker. Tobakkslukt fra høna,,, fysj. 

Samme med dasspapir,,, grøss.

Mye graps der ute. 

Anonymkode: c6ec7...7d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...