AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Sånn rent hypotetisk hva skjer om det er to separate mappeoppgaver med ulike tema som skal leveres inn, og kandidaten stryker på den ene og får en rimelig bra karakter på den andre? De skal vektes 50/50 og rundes oppover. Anonymkode: add4a...650
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Har aldri hatt mappeeksamen, men da jeg hadde EXPHIL som var delt i 2 deler måtte jeg bestå begge. Dersom man strøk på den ene delen og ikke på den andre fikk man stryk. Regner med at det er det samme hos deg. Jeg anbefaler at du spørr foreleseren din, kontakter skolen eller prøver å finne det i ut via skolens nettside Anonymkode: 66340...2d2 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har aldri hatt mappeeksamen, men da jeg hadde EXPHIL som var delt i 2 deler måtte jeg bestå begge. Dersom man strøk på den ene delen og ikke på den andre fikk man stryk. Regner med at det er det samme hos deg. Jeg anbefaler at du spørr foreleseren din, kontakter skolen eller prøver å finne det i ut via skolens nettside Anonymkode: 66340...2d2 Samme her. Er det to deler må begge som minimum bestås for å få bestått Anonymkode: 031c5...3ee
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Det skal stå i beskrivelsen av faget, men vanligvis vil det være slik at begge deler må bestås. Anonymkode: 49d51...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå