AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #41 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er så ironisk. Kritikerne av myndighetenes tiltak bryr seg om hva myndighetene "oppfordrer" oss til i sommer. Kjør ditt eget løp, da. Anonymkode: b5eeb...c4d Hvordan skal jeg få kjørt mitt eget løp når de stedene man har lov å reise til ikke åpner? Og vi får streng beskjed om å holde oss unna kollektiven og reisen ikke er strengt nødvendig, samt fjerner to tredjedeler av plassene? Anonymkode: cdf2e...bbc 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #42 Skrevet 23. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de er stengt til 9 august. Sjekk hjemmesiden deres (ikke Facebook). Anonymkode: 79745...730 Har du sjekket Thon? De har i alle fall åpent både i Harstad og Bodø, nettopp bodd der. Anonymkode: f8f7b...67d 3
Krantz95 Skrevet 23. mai 2020 #43 Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har ikke skjønt noen ting du?! Anonymkode: f8f7b...67d Jeg skjønner en del. F.eks. at smitten er på sterk retur i de fleste europeiske land. Dermed ingen grunn til å være så redd for en liten ferietur. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #44 Skrevet 23. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg få kjørt mitt eget løp når de stedene man har lov å reise til ikke åpner? Og vi får streng beskjed om å holde oss unna kollektiven og reisen ikke er strengt nødvendig, samt fjerner to tredjedeler av plassene? Anonymkode: cdf2e...bbc Hva er det du mener du ikke får lov til å gjøre som du har lyst til å gjøre i Norge, da? Det du sier her er tiltak som gjaldt i mars/april, nå åpner vi opp. Anonymkode: b5eeb...c4d 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #45 Skrevet 23. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Hva er det du mener du ikke får lov til å gjøre som du har lyst til å gjøre i Norge, da? Det du sier her er tiltak som gjaldt i mars/april, nå åpner vi opp. Anonymkode: b5eeb...c4d Som jeg nevnte, det er flere museer jeg ønsker å besøke, men de er fortsatt stengt på ubestemt tid. I tillegg til at det blir vanskelig å komme seg dit så lenge restriksjonene på kollektivtrafikken opprettholdes. Anonymkode: cdf2e...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #46 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som jeg nevnte, det er flere museer jeg ønsker å besøke, men de er fortsatt stengt på ubestemt tid. I tillegg til at det blir vanskelig å komme seg dit så lenge restriksjonene på kollektivtrafikken opprettholdes. Anonymkode: cdf2e...bbc Hvilke museer? Alle museer jeg har sjekket ut åpner i juni. Kollektivtrafikken driftes som vanlig. Ingen restriksjoner der utenom generelle smittetiltak for reisende. Anonymkode: b5eeb...c4d 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #47 Skrevet 23. mai 2020 Herregud er det mulig å oppføre seg mere som en trassig treåring? Du er voksen, du klarer å underholde deg selv uten at mamma/staten skal tilrettelegge for at du skal få det sånn som du vil så du slipper å kjede deg. Surveunge ass. Anonymkode: 51b82...84e 11
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #48 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud er det mulig å oppføre seg mere som en trassig treåring? Du er voksen, du klarer å underholde deg selv uten at mamma/staten skal tilrettelegge for at du skal få det sånn som du vil så du slipper å kjede deg. Surveunge ass. Anonymkode: 51b82...84e Det er vel heller du som oppfører deg som en treåring i sandkassa, kaller folk stygge navn og håner dem du diskuterer med. Staten har bedt oss om å bruke penger i Norge og støtte norske bedrifter i sommer. Hvordan kan vi gjøre det hvis alt er stengt? Norske bedrifter får vel ikke noe penger av at jeg sitter i egen stue og underholder meg selv? Anonymkode: 79745...730 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #49 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke museer? Alle museer jeg har sjekket ut åpner i juni. Kollektivtrafikken driftes som vanlig. Ingen restriksjoner der utenom generelle smittetiltak for reisende. Anonymkode: b5eeb...c4d Har du sett t-banen i det siste? 70% av plassene er markert med skal ikke benyttes. Anonymkode: cdf2e...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #50 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel heller du som oppfører deg som en treåring i sandkassa, kaller folk stygge navn og håner dem du diskuterer med. Staten har bedt oss om å bruke penger i Norge og støtte norske bedrifter i sommer. Hvordan kan vi gjøre det hvis alt er stengt? Norske bedrifter får vel ikke noe penger av at jeg sitter i egen stue og underholder meg selv? Anonymkode: 79745...730 Men alt er ikke stengt. Anonymkode: b5eeb...c4d 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #51 Skrevet 23. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Men alt er ikke stengt. Anonymkode: b5eeb...c4d Men mye er stengt, og kollektivtrafikken sterkt begrenset og ikke anbefalt. Anonymkode: cdf2e...bbc 4
Ingveis Skrevet 23. mai 2020 #52 Skrevet 23. mai 2020 Her har jo TS tydeligvis bestemt seg for at alt er stengt i sommer, og at sommeren i Norge bare blir dritt. Ingen vits å gi tips og råd til sånne folk. Blir helt flau av at voksne folk kan være så tafatte og lite løsningsorienterte. Det er ikke en menneskerett med ferie i Syden! 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #53 Skrevet 23. mai 2020 Her var det jammen mye syting og klaging. Det er vel et tegn på hvor ufattelig godt vi har det i dette landet når folk lager problemer ut av ingenting. De sterkeste og mest veltilpassede menneskene er de som klarer å tilpasse seg skiftende forhold, å se muligheter og ikke bare problemer. Vær litt kreative, da! Masse å ta seg til I Norge om man har rett innstilling. Anonymkode: c7e55...687 11
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #54 Skrevet 23. mai 2020 10 minutter siden, Ingveis skrev: Her har jo TS tydeligvis bestemt seg for at alt er stengt i sommer, og at sommeren i Norge bare blir dritt. Ingen vits å gi tips og råd til sånne folk. Blir helt flau av at voksne folk kan være så tafatte og lite løsningsorienterte. Det er ikke en menneskerett med ferie i Syden! Aldri vært i syden før. Anonymkode: 79745...730 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #55 Skrevet 23. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det jammen mye syting og klaging. Det er vel et tegn på hvor ufattelig godt vi har det i dette landet når folk lager problemer ut av ingenting. De sterkeste og mest veltilpassede menneskene er de som klarer å tilpasse seg skiftende forhold, å se muligheter og ikke bare problemer. Vær litt kreative, da! Masse å ta seg til I Norge om man har rett innstilling. Anonymkode: c7e55...687 Vi har allerede tilpasset oss hjemmekontor, være lærere for egne barn mens vi jobber, samtidig som vi har barnehagebarn på fanget. Hva er dine tips da, som ikke innebærer besøk hos familie, campingvogn eller telt i skogen? Anonymkode: 79745...730 6
Ingveis Skrevet 23. mai 2020 #56 Skrevet 23. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri vært i syden før. Anonymkode: 79745...730 Du har aldri vært i Syden før, men er vant til å bruke ferien på en solseng på stranda i 30 grader? Da lurer jeg på hvor du pleier å feriere. 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #57 Skrevet 23. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper jo på det i det lengste. Verken samboer eller jeg har familie i Norge, så når man er avskåret fra å besøke familie må man jo kunne finne på noe her hjemme. Så oppdager man at det ikke er noe å finne på. Anonymkode: 79745...730 Tenk at det ikke er noe å finne på. Anonymkode: eea74...463 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #58 Skrevet 23. mai 2020 18 minutter siden, Ingveis skrev: Du har aldri vært i Syden før, men er vant til å bruke ferien på en solseng på stranda i 30 grader? Da lurer jeg på hvor du pleier å feriere. Feil anonymkode du svarer gitt... Anonymkode: 79745...730 6
Ingveis Skrevet 23. mai 2020 #59 Skrevet 23. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil anonymkode du svarer gitt... Anonymkode: 79745...730 Gidder ikke studere alle disse anonyme brukerene. Du svarte som om du var TS.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #60 Skrevet 24. mai 2020 6 timer siden, Ingveis skrev: Gidder ikke studere alle disse anonyme brukerene. Du svarte som om du var TS. Jeg er ts. Hva de andre svaret kan jeg ikke noe for. Anonymkode: 79745...730 6
Anbefalte innlegg