Gå til innhold

Hvordan vil politikere at vi ferierer i Norge når alt er stengt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overpriset hotell med frokostpakke som inneholder to tørre skiver? 

Anonymkode: 79745...730

Jeg leter etter et barnefritt hotell med svømmebasseng, det kunne jeg gjerne brukt pengene mine på i sommer.

Anonymkode: 3e0b7...ad8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk at tenåringer som har vært sperret hjemme med familien i to måneder etter at skolen stengte og man ikke skulle dra på besøk, ikke ønsker å dra til en hytte uten folk og igjen sitte innesperret med familien der? Det er mer og mer vanskelig for hvert år å få store unger med på familieferie. Og min datter som nettopp har fått mensen vil ikke godta å ikke kunne dusje ofte og skifte i fred. 

Det er ingen som skal sitte innesperret og det er mye å finne på om man gidder å engasjere seg litt. De største er ute i timesvis og kommer bare hjemom når de er sultne. De små er med oss i nærområdet til stølshuset eller i meisen på tur.

Det er heller ingen som tvinger tenåringsdøtre som nettopp har fått mensen til å ikke dusje eller ikke få skifte i fred. Det blir bare for dumt.

Anonymkode: 7155a...846

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tragisk at tenåringer som har vært sperret hjemme med familien i to måneder etter at skolen stengte og man ikke skulle dra på besøk, ikke ønsker å dra til en hytte uten folk og igjen sitte innesperret med familien der? Det er mer og mer vanskelig for hvert år å få store unger med på familieferie. Og min datter som nettopp har fått mensen vil ikke godta å ikke kunne dusje ofte og skifte i fred. 

Du vil ikke på hytte,  så jeg foreslo hotell,  men det vil du heller ikke ! Hva vil du ha da? Fornøyelsesparker og museer åpner, shoppingsentre er åpne,  restauranter er åpne,  så hva er det du savner?  Går du inn for å være negativ?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Krantz95 skrev:

Jeg bryr meg ikke om semantikk.

De tilbakestående gjør sjeldent det.

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Vhgj skrev:

De tilbakestående gjør sjeldent det.

De aller fleste synes de mest tilbakestående er de som tyr til personangrep 🙂 

Skrevet
1 minutt siden, Krantz95 skrev:

De aller fleste synes de mest tilbakestående er de som tyr til personangrep 🙂 

Var det det din mor sa når alle barna mobbet deg på barneskolen? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Vhgj skrev:

Var det det din mor sa når alle barna mobbet deg på barneskolen? 

Nei, det at det er de mest tilbakestående som tyr til personangrep har jeg sett og erfart som voksen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det nå. Alt av buffet er stengt av smittevernhensyn. Nå får man frokostpakke i plast. 

Tror du seriøst at det er åpene frokostbuffeter på hotell i sør-Europa nå?

Anonymkode: 03123...f54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du seriøst at det er åpene frokostbuffeter på hotell i sør-Europa nå?

Anonymkode: 03123...f54

Det er ikke det jeg mener. 

• Liker 2
  • Opprett ny...