AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Noen ganger etter babyen har sovna så skriker hun skikkelig til på rommet sitt. Da ser jeg på babycallen at det er rundt 8-10 grader på rommet. Så stiger temperaturen til 19 grader igjen som er vanlig, så slutter hun å skrike og sovner. Er det noe som babycallen reagerer på med at den blir "aktivert" av skrikinga eller hva er det som skjer? Noen andre som har opplevd det samme med Neonate? Anonymkode: 34a8b...a2f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Hvor lang tid før den hopper opp til vanlig temperatur? Bruker du den ute på dagtid? Jeg opplever at den henger litt med en gang. Om jeg prøver sjekke enheten opplyser den f.eks. alltid om 50% batteri med en gang før den liksom får sjekket ordentlig. Så jeg ville tippe at det enten er fordi forrige gang den slo ut var ute og da var det 8-10 grader, og den henger litt mens den husker det fra tidligere og sjekker på nytt. Eller så er "standard" temperatur 8-10 grader på samme måte som standard batteri er 50%, frem til den får sjekket. Eller så er den bare helt på tur. Anonymkode: ae430...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå