Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble klipt om det har noe å si, brukte masse glidemiddel. Klarte ikke få inn penishodet en gang. Ble klipt om det har noe å si. Bør en ha gyn undersøkelse før en prøver igjen? 

Anonymkode: 85a9b...1f3

Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet

Nei det er helt normalt. Ammer du? Det kan gi tørre slimhinner og det kan ta lang tid før det er behagelig. 

Skrevet

Ja, dette er ikke uvanlig. Gi det tid. Har du fortsatt problemer om 2-3 uker så kan du gå til fastlegen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Her var alle forsøk på samleie svinvondt de første 3-4 mnd. Derfra ble det gradvis bedre frem til jeg endelig klarte å fullføre et samleie etter 5,5 mnd. Gi det tid! Jeg ble også klippet og jeg revnet litt. Fastlegen min sa at det var helt vanlig at klipp var plagsomt/vondt MYE lenger enn rift. Hvis du ammer, gjør det også noe med hormonbalansen i kroppen som gjør slimhinnene tørre og sex potensielt smertefullt. Vent litt og prøv igjen om noen dager/uker :) 

Anonymkode: 39964...176

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. For mange kan det ta flere mnd 

Anonymkode: df933...ba9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: e8434...732

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. :) 8 uker er lite. Har hørt at det kan være lurt å oppsøke lege hvis det fortsatt er vanskelig 6 mnd etter fødsel. 

Anonymkode: c5802...731

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Heldigvis har du nok en munn som fungerer 😉😊

Anonymkode: bdc3c...201

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det et jo et stort fokus i barseltiden..... :ironi:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Ja, for det et jo et stort fokus i barseltiden..... :ironi:

Det burde det være. Vi lar ikke sexlivet dø ut bare fordi vi er blitt foreldre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud... 

Anonymkode: 93189...069

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det må være helt opp til ts om hun ønsker det. Tanken på oralsex etter fødsel var helt utelukket for min del. Bare tanken gjorde meg kvalm. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det må være helt opp til ts om hun ønsker det. Tanken på oralsex etter fødsel var helt utelukket for min del. Bare tanken gjorde meg kvalm. 

I et forhold må man av og til ofre litt. 

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold med gjensidig respekt skal man absolutt ikke trenge å tvinge seg selv til å gjennomføre oralsex. 

• Liker 11
Skrevet

Hahaha ja fordi det er jo ikke dama som har ofret/ofrer noe som helst i forbindelse med graviditet/føding/amming/barsel..🤣 stakkars pappaen!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pompeline skrev:

Hahaha ja fordi det er jo ikke dama som har ofret/ofrer noe som helst i forbindelse med graviditet/føding/amming/barsel..🤣 stakkars pappaen!

Med en sånn tankegang er det ikke rart mange går fra hverandre i småbarnstiden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pøh. Hvis noen bør bruke munnen litt, er det vel han? 😇

Anonymkode: a9729...829

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper de fleste av oss klarer oss fint uten en mann som går fra dame og nyfødt barn på grunn av manglende oralsex.

Anonymkode: 5d56c...a13

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Og de fleste oppegående menn forstår at de da får bruke hånda en periode. Kroppen min er ikke en dumpeplass for mannen, spesielt ikke rett etter fødsel. 

Anonymkode: c3610...1ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor skulle sexlivet dø ut fordi man tar en barselpause? Når det verste babystrevet har lagt seg begynner de fleste å få mer lyst på sex igjen også. Å tvinge seg til sex, oral eller vanlig, når man ikke har lyst, er den virkelige måten å drepe et sexliv på. 

Anonymkode: dfd00...2b4

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...