Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er baby 12 uker og ingen av besteforeldrene har fått holde enda. Hn kom i slutten av mars og da var jo landet "stengt" og far fikk ikke engang være med på barsel. Noe som var ufattelig tungt som førstegangsfødende. 

Vi holder fortsatt avstand og slikt, men har begynt å gå på avstandsbesøk. Kjenner flere som lar folk holde å slikt, men jeg er skikkelig redd for dette viruset. Klarer ikke å forklare det på noen god måte, men det er sånn klump i halsen når noen kommer litt for nærme 😅

På kanten til hysterisk kanskje, men jeg klarer ikke å slappe av å la folk komme nærmere nå.  Jeg vet at smitten og slikt har gått ned, men klarer ikke å bli kvitt klumpen i halsen🙃

Anonymkode: 3ad1c...98e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte tidlig april og midt i toppen. Ventet en stund med besøk i det hele tatt. Har en fra før som gikk tilbake til skolen og var egentlig ganske redd for å få med smitte hjem. Når vi da etter noen uker så at det gikk greit så tenkte vi at det ikke var noen større sjanse for at besteforeldre skulle dra ned seg smitte. Sett at de forholdt jeg til anbefalingene fra myndighetene såklart. 

Anonymkode: c3898...efb

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort i vanlig forskjølelses sesong? Mest sannsynlig er vanlig forskjølelse værre for baby.

Anonymkode: 3b19b...d79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...