Gå til innhold

Sprite opp sengeaktiviteten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen foreldre her?
Hva gjør dere for å sprite opp sengeaktiviteten etter dere fikk foreldrerollen?

Føler det begynner å bli litt "kjedelig" - vi gjør liksom det samme hver gang... misjonær, jeg sitter på topp eller doggie... 

Anonymkode: c227e...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker dere da?

AnonymBruker
Skrevet

Vil noe av dere ta initiativ til noe annet da? Siden du synes det er kjedelig savner du jo åpenbart noe mer. Hva er det du vil ha mer av eller som mangler? 

Anonymkode: 244f5...595

Skrevet

Vi har barn, men har funnet ut at selv om tid og energi er begrenset, så kan vi gjøre mye moro likevel. 

Jeg har samlet en hel haug ideer her: www.fiolsex.net. Dere kan jo stikke innom og se om dere finner noe dere liker. ;-) 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, nomore82 skrev:

Hva liker dere da?

Han liker det rolig, mens jeg er litt mer på den harde/ruffe siden... altså... ikke spørr " skal jeg ta det bakfra, men bare snur meg rundt og gjør det, eller at når han tar meg på puppa så stryker han meg men at jeg liker å bli "knadd" på. Dette vet han, men det faller han ikke naturlig. Vi har likevel funnet en middelvei som funker for oss, men nå ønsker jeg... eller egentlig begge å sprite opp ting, men vet ikke hvordan

- TS

Anonymkode: c227e...1be

AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk litt i samme båt.. Har vært sammen i 20 år- alltid hatt masse sex, det har vi fortsatt. Men- det går i det samme hver eneste gang: misjonær, meg på topp, eller doggy/spooning- akkurat som du sier. Må faktisk få ham til å ta meg bakfra for å få litt variasjon, for hans default er blitt å klatre oppå meg  i misjonær- begge kommer lett på den måten, og så er det over. Det er blitt som om formålet vårt er kjappest mulig orgasme, ikke all mulig annen uttesting som vi gjorde da vi var yngre.

Før kunne vi prøve ut mange stillinger, oral begge veier, anal også.. Han kunne binde fast hendene mine, lett press mot halsen og alt mulig annet vi leste om. Nå er det den samme misjonærrunden hele tiden. skulle også ønske han kunne ha et minimum av kommunikasjon med meg når vi har sex. Jeg er flink til å uttrykke at jeg liker ting, små stønn, "jaaaah", sexy blikk, viser at jeg vil ha ham. Han er altså stum som en østers, lite lystne blikk, ingen små stønn omtrent.. jeg synes det er litt demotiverende. Har tatt en prat med ham om det, men får se om det bedrer seg. Selv etter 20 år kan man bli litt usikker på om mannen egt digger det jeg gjør når han har helt stoneface. Han sier selv at selvsagt elsker han det, ellers hadde han ikke villet.. men det er jo noe med å VISE den andre at man begjærer henne.

Så- føler vel jeg også er litt mer eksplorerende seksuelt enn ham. og jeg har tydeligvis ingen gode råd til ts, siden vi er i samme situasjon.

Anonymkode: f85c5...08f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...