AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Jeg har alltid vært en jeans-jente, men for tiden er jeg litt rådvill hva modell angår. Jeg får litt sånn yesteryear følelse av skinny jeans, litt på samme måte man følte bootcut var passé da skinny jeans ble mote. Men samtidig synes ikke disse vide og gjerne kort jeansene passer meg så godt. Har sikkert litt med alder å gjøre, føler meg litt for gammel til å følge de litt mer «outrerte» trendene. Har samtidig ikke lyst å se umoderne ut, lar meg absolutt påvirke av trender. Jeg ønsker med en bukse som er høy i livet, fine lommer (ikke for høye eller for små), litt tykt denimstoff med litt stretch (men som ser ut som det ikke er det), tettsittende over rompe og øvre lår, og rette bein (ikke for vide, ikke bootcut eller sleng). Minst mulig dill-dall sømmer på lommene etc. Nøytrale vasker som mellomblå, grå og svart. Helst ikke veldig kort. Levis 501 C er OK, men synes ikke den har så flatterende snitt foran/skrittet. Noen med samme preferanser som har tips?😊 Anonymkode: 4b3da...b42 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Jeg søker alltid etter "straight leg" i nettbutikkene. Skinny jeans er ut, og bootcut kler jeg ikke. Er heller ikke så glad i veldig vide jeans. Til referanse: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans-straight-leg/ Anonymkode: c155c...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #3 Skrevet 24. mai 2020 Lee Marion straight. ELSKER den! Anonymkode: 7aba8...7ea
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 Kloden hadde nok satt pris på at folk ikke driver å stadig kjøper nye klær fordi noe er «ut», men ennå helt brukbart og ofte ikke i nærheten av å være utslitt? Og skjønner dere ikke at mote er noe som sjal lure oss til å shoppe ? Klesindustrien og vår trang til å kle oss i det samme som alle andre til en hver tid er en versting ang sløsing og forurensning Men er jo viktigere å være sau enn å bevare kloden. Ser den. Anonymkode: cf6bc...2db 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #5 Skrevet 24. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kloden hadde nok satt pris på at folk ikke driver å stadig kjøper nye klær fordi noe er «ut», men ennå helt brukbart og ofte ikke i nærheten av å være utslitt? Og skjønner dere ikke at mote er noe som sjal lure oss til å shoppe ? Klesindustrien og vår trang til å kle oss i det samme som alle andre til en hver tid er en versting ang sløsing og forurensning Men er jo viktigere å være sau enn å bevare kloden. Ser den. Anonymkode: cf6bc...2db Regner med at du går inn i alle underforumer og poster den samme moralske pekefingeren der. Hvordan blir du tatt imot på bilforumet når du kaller dem sauer og forurensere fordi de ønsker å kjøpe ny bil? Anonymkode: c155c...a0d 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #6 Skrevet 24. mai 2020 Synes lindex har fått inn mange flotte jeans, ville tatt en titt i butikken deres og prøvd noen på. Synes de sitter fint og at det ser bra ut på rumpa og fremme. Anonymkode: 5e18c...849
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #8 Skrevet 25. mai 2020 På 24.5.2020 den 8.35, AnonymBruker skrev: Lee Marion straight. ELSKER den! Anonymkode: 7aba8...7ea Hvem passer den best? Høy? Lav? Formfull? Anonymkode: c0dd3...0a9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #9 Skrevet 26. mai 2020 På 24.5.2020 den 1.37, AnonymBruker skrev: Jeg søker alltid etter "straight leg" i nettbutikkene. Skinny jeans er ut, og bootcut kler jeg ikke. Er heller ikke så glad i veldig vide jeans. Til referanse: https://www.zalando.no/dameklaer-jeans-straight-leg/ Anonymkode: c155c...a0d Hvordan kan skinny jeans være ut når det er det de selger flest modeller av...? Jeg synes det er vanskelig å finne noe annet,og for min del hadde det vært fint om de var helt ut av butikkene, ha,ha. Anonymkode: 5d94d...36b 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #10 Skrevet 26. mai 2020 On 5/24/2020 at 8:35 AM, AnonymBruker said: Lee Marion straight. ELSKER den! Anonymkode: 7aba8...7ea Enig! Jeg har litt rumpe, lår og smalt liv. Lee Marion sitter godt og er komfy på. Anonymkode: 2207f...a36
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #11 Skrevet 26. mai 2020 Skinny jeans er IKKE ut! Anonymkode: ac1db...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #12 Skrevet 26. mai 2020 Skinny jeans er min favoritt, men jeg liker også straight/slim leg. Feks H&M-modellen Slim ankle jeans Anonymkode: e964e...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 Har begynt å bevege meg bort fra skinnyjeans, og har funnet noen som er ok til min figur og det er mumjeans. De har høyt liv, rette ben og bittelitt smalere nederst. Men ikke stramme over rumpa. Deilig med en litt løsere jeans enn skinny. Og ikke like «avslørende». 😉 Går neppe tilbake til skinny etter disse. Kanskje en modell for deg? K47 Anonymkode: baed8...8c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå