frizzbee Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 jeg tenkte egentlig å skaffe meg den der holiday skin fra natusan, men så langt har jakten i oslos butikker vært resultatløs.... derfor tror jeg at jeg heller skal prøve st.tropez, og satser dermed på å bli knallbrun i en fei! 8) er det noen som har prøvd både skum og krem, og som kan si noe om hvem av de som funket best? (finest farge, lettest å få jevn, luktet minst, etc..)
Gjest Jalileh Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Merkelig. Hadde tenkt å legge ut en helt lik tråd, men så ordnet du det for meg i stedet. Jeg har skummet, men syns ikke det blir jevnt nok. Slenger meg på tråden jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har også skummet, og det virker som om de har forandret det. Før var det gråaktig i fargen, nå er det brunt. Samtidig er det blitt umulig å få helt jevnt. Jeg kommer til å gå tilbake til sprayen etter at jeg har brukt opp skummet. Sprayen gir litt lettere farge, men er mye mer idiotsikker (til tross for mer søl på badet). Kremen har jeg ikke prøvd.
Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har skummet, og for meg funker det kjempebra! Blir helt jevnt og tørker fort. Holdbarheten er også bra synes jeg.
Hjalmarlover Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har også skummet, og det virker som om de har forandret det. Før var det gråaktig i fargen, nå er det brunt. Samtidig er det blitt umulig å få helt jevnt. Jeg kommer til å gå tilbake til sprayen etter at jeg har brukt opp skummet. Sprayen gir litt lettere farge, men er mye mer idiotsikker (til tross for mer søl på badet). Kremen har jeg ikke prøvd. Hmmm, og jeg som hadde tenkt å prøve skummet!! Liker så godt skum for det trekker så fort inn...Trekker sparyen også fort inn og er det like lett å få jevnt? Skal uansett prøve noe fra St Tropez siden mange snakker så bar om det...
Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 Som sagt er jeg kjempefornøyd med skummet. Har ikke prøvd kremen fra st. tropez, men har prøvd den fra fake bake, og disse ligner vel ganske mye på hverandre. Syntes kremen var mye mer grisete, skummet trakk inn med en gang, uten noe søl. Trengte ikke engang å sove med pyjamas om natten for å beskytte sengetøyet. (Påførte om kvelden). Så jeg skjønner ikke helt hvorfor folk sier at skummet er sølete...
Gjest Daniella_ Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Har bare prøvd skummet. Det blir skjoldete og jeg syns skummet var noe griiiis. Vurderer å teste kremen, men er usikker siden jeg ikke likte skummet. :-?
Rosenrød Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Har bare prøvd skummet. Det blir skjoldete og jeg syns skummet var noe griiiis. Vurderer å teste kremen, men er usikker siden jeg ikke likte skummet. :-? Hvordan syntes du skummet var grisete? Sjønner ikke dette jeg...
Gjest Nitha - ulogget Skrevet 29. juni 2005 #9 Skrevet 29. juni 2005 Får helt fint resultat av begge to jeg, derfor velger jeg skummet. Er ikke så stas å legge seg med mannen med krem på :oops: Skummet tar jeg på tidlig på kvelden og dusjer før leggetid. Fru Nitha
frizzbee Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2005 her var det delte meninger, så dette ble jeg ikke helt klok på jeg er ikke overbevist om verken skum eller krem akkurat nå, men takk for svarene, jenter! jeg fant forresten natusan sin holiday skin i dag, så nå tester jeg den først, skal heller prøve st.tropez senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå