Gå til innhold

Synes du det er galt å inngå noe sexuelt med en som er i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du det er galt av han eller begge? Er ikke jeg som er i forhold. 

Anonymkode: c958b...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tenker det er galt å bidra til utroskap. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Galt av begge to. Jeg vil ikke være den som ødelegger et forhold, det er ikke noe gjevt å være en homewrecker, å mannen er en idiot om han ikke klarer å holde pikken sin der den hører hjemme. 

Anonymkode: 0a804...8b9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg inngår ikke noe seksuelt (annet enn ONS) med folk jeg ikke ser en fremtid med. Hadde ikke orket en person som er emosjonelt involvert i noen andre — blir bare drama og usikkerhet. 

Anonymkode: 49dd5...17c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, uansett grunn burde han eller henne innse at de ikke lenger ønsker å være i forholdet de er i og så bryte ut. Ønsker man sex med andre enn kjæresten så er man ikke en bra person. 

Anonymkode: 670b8...5d5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg inngår ikke noe seksuelt (annet enn ONS) med folk jeg ikke ser en fremtid med. Hadde ikke orket en person som er emosjonelt involvert i noen andre — blir bare drama og usikkerhet. 

Anonymkode: 49dd5...17c

Jeg har også kun ONS hvis de er i et forhold

Anonymkode: c97ea...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig galt, av begge. Vet ikke alle det?

Anonymkode: 8b334...929

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også kun ONS hvis de er i et forhold

Anonymkode: c97ea...37b

Det står ingenting om at personen du siterte har ONS med noen i forhold 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk vet det, men de bryr seg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke galt. Just do it. Pul og bli pult.

Anonymkode: 05684...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis galt, men jeg ser ikke hva jeg skulle ha fått ut av noe sånt. Jeg har får stort ego til å skulle være dame nr 2.

Anonymkode: 45953...192

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har gjort dette flere ganger, og det er ikke mitt ansvar. Mindre drama med partner som er utro, det kan være det rette.

Motsatt har jeg også selv vært utro, og tar selv fullt ansvar for dette. Det er MITT valg, jeg er ikke en persillekvast som blir forført mot min vilje.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, galt av begge to. Men mest galt av den som er i et forhold. 

Anonymkode: f94f8...7c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har veldig mange gjort, uansett hvor "galt" det føltes. 

Jeg har også gjort det. Altså fått noen andre til å være utro. Jeg har ingen dårlig samvittighet for det. Jeg kjente ikke hennes daværende partner, og jeg var selv singel. At hun har så himla lyst på meg at hun velger å være utro, for hun ta på hennes regning. Når jeg selv er i forhold så er jeg 100% trofast. Det er et ansvar jeg har, fordi jeg har respekt for min partner. Men at andre ikke føler dette ansvaret og denne respekten, blir ikke min sak.

Når det er sagt er jeg forsiktig med å inngå et forhold med en slik dame, som velger å være utro med meg. Fordi hun viser jo at hun er i stand til utroskap, noe som er et rødt varselflagg for min del. 

Anonymkode: 0d440...97e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har gjort dette flere ganger, og det er ikke mitt ansvar. Mindre drama med partner som er utro, det kan være det rette.

Motsatt har jeg også selv vært utro, og tar selv fullt ansvar for dette. Det er MITT valg, jeg er ikke en persillekvast som blir forført mot min vilje.

Høres ut som en herlig person 🙄

Anonymkode: e5231...6b8

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det galt av begge, forutsatt at personen som vedkommende er utro med vet om forholdet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen i sin villeste fantasi ville startet noe med noen som allerede var i et forhold, med mindre de var totalt kaotisk på innsiden med et tilhørende mørkt hjerte.

Anonymkode: 1360b...94b

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jo tro det. 

Selv de som velger å være utro, mener ofte at det å være utro er galt. "Det er bare det at i deres tilfelle, sååå...."

Anonymkode: 61713...34f

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har veldig mange gjort, uansett hvor "galt" det føltes. 

Jeg har også gjort det. Altså fått noen andre til å være utro. Jeg har ingen dårlig samvittighet for det. Jeg kjente ikke hennes daværende partner, og jeg var selv singel. At hun har så himla lyst på meg at hun velger å være utro, for hun ta på hennes regning. Når jeg selv er i forhold så er jeg 100% trofast. Det er et ansvar jeg har, fordi jeg har respekt for min partner. Men at andre ikke føler dette ansvaret og denne respekten, blir ikke min sak.

Når det er sagt er jeg forsiktig med å inngå et forhold med en slik dame, som velger å være utro med meg. Fordi hun viser jo at hun er i stand til utroskap, noe som er et rødt varselflagg for min del. 

Anonymkode: 0d440...97e

Du er ikke noe bedre enn den som er utro når du bidrar og godtar det. Tror ikke du har så mye selvinnsikt altså 👳‍♂️

Anonymkode: 1360b...94b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eier ingen samvittighet der, enda mere attraktivt om jeg klarer å få en som er i forhold. Bryr meg ikke i d hele tatt. Er dog sikkert noe relasjons skadet..

Anonymkode: e8ff0...941

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...