AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Hva er ditt drømmeliv når det kommer til: - Yrke - Kjærlighet og forhold - Sted å bo - Andre ting som er viktig for deg OG gjør du noe for å endre livet for å komme dit du drømmer om? Anonymkode: 20abc...8fa
Gjest Made4u Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Hva gjelder det yrkesmessige så håper jeg jo å kunne drive med det jeg gjør inntil jeg blir pensjonist, umiddelbart ser jeg ikke noe jeg heller ville, så jeg håper på å kunne være der jeg er inntil jeg blir pensjonist. Trives på alle måter, både med miljøet og betingelsene etc., så der er jeg der jeg ønsker å være. Hva gjelder kjærlighet og forhold så er tidvis det et savn, andre ganger ikke. Akkurat det gjør jeg heller ikke all verden for å endre, fremover de neste årene føler jeg også at jeg har mange planer som ikke er best forenlig med å være i et forhold, så jeg tenker at forhold nok kan drøye noen år. Bosted trives jeg godt med og er sentralt for min del på alle måter, en halvtime fra min jobb på Gardermoen. Skulle jeg bodd andre steder enn her så ville jeg heller søkt enda lenger bort fra Oslo heller enn mot Oslo. Så er tilfreds her jeg bor. Hva gjelder andre ting så skulle jeg nok hatt flere av mine beste venner og familien litt nærmere, er flere jeg gjerne skulle sett mer til enn hva som er tilfellet nå. Om jeg gjør noe for å endre livet? Tja, gjør vi ikke alle det? For min del, ikke i veldig stor grad, mitt største forsett er i så måte å fulle fritiden med mest mulig spennende opplevelser og intensjonen min er å reise mer enn jeg gjør i d.ag
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Boforhold er det viktigste og jeg leverer inn lotto hver uke. Jeg er meget målrettet! En hel, øde øy for meg selv å bo på hadde vært superfint! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Boforhold er det viktigste og jeg leverer inn lotto hver uke. Jeg er meget målrettet! En hel, øde øy for meg selv å bo på hadde vært superfint! Enig! Sånn ville jeg bodd. Alene. Jobbet hjemmefra når jeg ville. Vært singel, null barn. Men med heftig Wifi da. Akkurat nå er jeg på vei mot det motsatte og skjønner ikke hvorfor... Anonymkode: 8a958...e38 2
Hr. Aktiv Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 Jeg har det relativt bra bortsett fra ei mor som ikke vil samarbeide på noen slags måte. Hadde hun forholdt seg til gjeldende dom og hatt generell oppførsel på agendaen så kunne jeg ikke hatt det bedre.
Sokkar Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Boforhold er det viktigste og jeg leverer inn lotto hver uke. Jeg er meget målrettet! En hel, øde øy for meg selv å bo på hadde vært superfint! Det blåser ofte så voldsomt på slike øyer. Men elles er jeg med på tanken. 2
Nymerïa Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 For å være helt ærlig så hadde jeg ikke jobbet i det hele tatt hvis jeg kunne velge. Eventuelt svært lite. Jeg ville ha tuslet rundt hjemme, laget god og næringsrik mat og lest bøker. Jeg ønsker å bo i en enebolig i samme område som vi bor nå. Jeg har det helt fint med familien min og hadde ikke ønsket å bytte ut noen av dem. Det jeg gjør for å oppnå det jeg ønsker er å spare penger slik at jeg kan jobbe mindre, og så har jeg fått med mann og barn på at vi skal flytte til enebolig. Dessverre er de to tingene motstridende ettersom vi kommer til å bruke med på å bo, men jeg er optimistisk på at jeg skal få til begge etterhvert. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #8 Skrevet 23. mai 2020 Ikke jobbet i det hele tatt. Hatt nok penger til å leve livet slik jeg ville Bodd øde og trygt Hatt forsyninger som rekker et år Godt internett En dame jeg besøker når det passer meg .... og det er jaggu akkurat det jeg gjør🥳 Anonymkode: 033fd...1fa
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 2 hours ago, NymeriaRhoynar said: For å være helt ærlig så hadde jeg ikke jobbet i det hele tatt hvis jeg kunne velge. Eventuelt svært lite. Jeg ville ha tuslet rundt hjemme, laget god og næringsrik mat og lest bøker. Samme her. - Yrke: Ville jobbet minst mulig og tjent mest mulig. Haha. En trygg og stabil jobb der jeg vet hva jeg går til hver dag og hva oppgavene mine vil være, samtidig som jeg føler jeg utgjør en forskjell for noen og tar i bruk egenskapene mine. Kunne gjerne jobbet som lærer eller psykolog. - Kjærlighet og forhold: Ville nok fortsatt vært med samboeren, men kanskje i et åpent forhold, at han lar meg date jenter. At vi bor sammen i en to-delt bolig, så vi begge har hver vår "del" som vi kan fikse, dekorere og style akkurat som vi selv vil. At vi er litt mer selvstendige og uavhengige av hverandre. - Sted å bo: Ideelt et sted som er som Norge eller Nord-Europa på en god og varm sommerdag, nesten året rundt. Ikke for varmt og ikke for kaldt. I et lite hus på ett plan med en liten hageflekk eller en eldre leilighet i en fin by. Anonymkode: 4fb1f...db1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 - Yrke - nei, med mindre jeg kunne vært ansatt av meg selv for å jobbe med en av mine hobbyer - Kjærlighet og forhold - nei, og slett ingen barn - Sted å bo - fortsatt Oslo, men gjerne i en noe større leilighet med bedre lagringsplass. pluss noen feriehus rundt omkring i verden - Andre ting som er viktig for deg - å kunne reise verden rundt igjen, og leve som normalt OG gjør du noe for å endre livet for å komme dit du drømmer om? - sparer til den større leiligheten, men det blir nok prioritert å gå av med tidlig pensjon heller. Så i prinsippet sparer jeg til punkt 1 og punkt 4. Anonymkode: 0ae1c...101
PokemonGone Skrevet 24. mai 2020 #11 Skrevet 24. mai 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Sånn ville jeg bodd. Alene. Jobbet hjemmefra når jeg ville. Vært singel, null barn. Men med heftig Wifi da. Anonymkode: 8a958...e38 Enig! Singel med en hund, kanskje en katt også. Endret 24. mai 2020 av PokemonGone
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #12 Skrevet 26. mai 2020 Helt erlig, jeg hadde drømmelivet. Men så ble jeg kronisk syk, fikk ME. Så nå er drømmelivet mitt et liv der jeg er frisk igjen 😊 ikke ta helsen deres for gitt folkens.. Anonymkode: 33d0f...807
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #13 Skrevet 27. mai 2020 La meg se: - Yrke: Et yrke hvor jeg har det gøy, blir utfordret, kan vise det beste av meg selv og har en sjef som ser meg. Status: I boks - Kjærlighet og forhold: En mann som elsker og repeterer meg, og som jeg elsker og respekterer tilbake. Og selvfølgelig noen unger. Status: I boks - Sted å bo: Stor enebolig med kort vei til skog og mark, men samtidig kort vei til Oslo siden vi har mange venner der. Status: Nesten i boks, ønsker å bytte ut rekkehuset til enebolig - Andre ting som er viktig for deg: Skulle gjerne hatt familien litt nærmere og ikke spredd utover hele Norge og Danmark. OG gjør du noe for å endre livet for å komme dit du drømmer om? Spiller lotto i håp om å vinne nok penger til den eneboligen jeg ønsker meg Anonymkode: e40de...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå