Gjest Innebandyfan Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Er det noen her som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken modell en Dieselbukse er uten å ta med meg buksen til butikken? På merkelappen inni står det size 33, og det er vel størrelsen i livet, men ellers står det ikke noe navn som kan tilsi modellen. Det står en del tall på andre siden av merkelappen, er det mulig å finne ut hva modellen heter ut i fra disse tallene? (Jeg skal bestille en Diselbukse fra en somer i utlandet nå..)
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Har du sjekket Diesels nettside om du finner den der? Kanskje du er heldig.
Gjest Innebandyfan Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Ja, jeg var på nettsiden og så på modellene der. Jeg kunne utelukke noen, men jeg fant ikke ut at "Ja, akkurat den må det være!". Det er noen smådetaljer på bildene som gjør at jeg blir usikker på om det er samme modell. Baklommene er litt annerledes. (Uten broderier). Det virker som om Diesel endrer baklommene på samme modell ut ifra farge etc. Det er en guttebukse, så da er det litt vanskeligere også synes jeg. Jeg får vel ta den med meg til JC, for dersomjeg bommer på modellen vet jeg det blir krise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå