Gå til innhold

Skyllebøtte for å slå opp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et par dager siden slo jeg opp med ei jeg har vært sammen med et halvår. Var på hyttetur da jeg sendte sms'en så den kom ikke frem før dagen etter, og det var rett før hun skulle i 50-årslag til mora. Hun klikket i vinkel og sa jeg hadde ødelagt den bursdagen fordi hun ikke kunne holde tale uten å bryte sammen. Prøvde å forklare at det var pga. dårlig dekning, men hun ble ikke noe mindre sint. Men er det egentlig ok å skjelle ut meg fordi jeg slo opp? Det er jo ikke ulovlig akkurat.

Anonymkode: f11e0...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håper du holder deg langt unna folk heretter!!! Å dumpe noen på sms, dagen før eller samme dag som du vet denne skal i ett selskap/har noe stort den skal igjennom??? 

Håper dette er trolletråd, men dessverre finnes det jo sånne egoistiske drittsekker blant oss :(

Anonymkode: 99084...b3b

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo ventet til etter bursdagen og heller truffet henne istedenfor å sende SMS 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å slå opp via SMS 🙄 
vel, ikke ulovlig å gjøre det, ei heller å gi deg en skyllebøtte. Du fikk vel omtrent som fortjent.

Anonymkode: 266cf...dff

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Boron

Du fortjener den skyllebøtta. Det er da virkelig ikke så hast med å slå opp at du ikke kunne ventet et par dager, slik at damen din fikk en fin 50-årsbursdag til sin mor. Du hadde tidenes dårligste timing, og responsen ble deretter. Feig er du også, som slår opp gjennom SMS når du er gjemt avsides på en hyttetur. At det går an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Boron skrev:

Du fortjener den skyllebøtta. Det er da virkelig ikke så hast med å slå opp at du ikke kunne ventet et par dager, slik at damen din fikk en fin 50-årsbursdag til sin mor. Du hadde tidenes dårligste timing, og responsen ble deretter. Feig er du også, som slår opp gjennom SMS når du er gjemt avsides på en hyttetur. At det går an. 

Jeg foretrekker sms for jeg orker ikke skriking. Vi var ikke samboere så jeg tenkte at vi kunne få det unna med sms. men hun både ringe og troppet opp på døra mi... jeg åpnet ikke men det ble unødvendig mye leven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker sms for jeg orker ikke skriking. Vi var ikke samboere så jeg tenkte at vi kunne få det unna med sms. men hun både ringe og troppet opp på døra mi... jeg åpnet ikke men det ble unødvendig mye leven.

Egoismen lenge leve. Det unnskylder likevel ikke at du slår opp med damen din rett før morens 50 årsdag. 

Hva hastet så, at det ikke kunne vente et par dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er sms'en, feigt, men okay. Men hvorfor i all verden hsdde du så hastverk at du måtte gjøre det dagen før du visste hun skulle i et selskap? Kunne du ikke spandert på deg et par dager til i det minste? 

Anonymkode: 228fe...f58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, pia mater skrev:

Trodde bare fjortenåringer slo opp over sms. 

Det er ikke utenkelig at TS er 14.

TS, hvis du ikke orker å forholde deg til andre menneskers såre følelser så har du det best alene.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Boron skrev:

Egoismen lenge leve. Det unnskylder likevel ikke at du slår opp med damen din rett før morens 50 årsdag. 

Hva hastet så, at det ikke kunne vente et par dager?

Jeg hadde glemt det, pluss at jeg var på hytta og følte meg trygg. Var veldig lettet helt til jeg kom hjem et par dager seinere til en vill skyllebøtte på tlf. og til slutt en sint ex og venninna hennes på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Det er ikke utenkelig at TS er 14.

TS, hvis du ikke orker å forholde deg til andre menneskers såre følelser så har du det best alene.

Er 33...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 33...

Da er du bare feig 

Anonymkode: 0c880...f17

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg slo opp med min ex via sms. Måtte det for det går jo ikke an å snakke med han.Hadde jeg valgt å snakke med han i huset mitt, hadde jeg aldri fått han ut!

Anonymkode: d1a19...2d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boron
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde glemt det, pluss at jeg var på hytta og følte meg trygg. Var veldig lettet helt til jeg kom hjem et par dager seinere til en vill skyllebøtte på tlf. og til slutt en sint ex og venninna hennes på døra.

"Følte meg trygg". Verste jeg har hørt. Du vil ha dame og du vil ha sex. Men å være en mann klarer du ikke, når du gjemmer deg langt oppi skogen fordi du er så feig og egoistisk. 

Du har ingen sympati for meg, og håper du får høre det videre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en skikkelig feig pudding som gjorde det på den måten. Hun fortjente bedre, og lot deg få høre det. Hadde du gjort det på en ordentlig og voksen måte, så hadde du sluppet drama. Forhåpentligvis har du lært til neste gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, pia mater skrev:

Trodde bare fjortenåringer slo opp over sms. 

Nei det er ganske vanlig og at man bare slutter å ta kontakt... ingen av mine ekser eller dater har slått opp på en ordentlig måte, ene via sms og andre har bare blitt stille. Så har store problemer med forhold til andre, da de aldri holder det de lover og bare forsvinner, de sier ikke ifra eller avslutter over en tlf samtale eller et møte. Har bare vært med ynkelige og feige mannfolk som bare unngår konflikter og stikker ved hver minste motstands vei, og snylter på andre. Vanskelig å finne en skikkelig og god mann.

Anonymkode: f2a25...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ganske vanlig og at man bare slutter å ta kontakt... ingen av mine ekser eller dater har slått opp på en ordentlig måte, ene via sms og andre har bare blitt stille. Så har store problemer med forhold til andre, da de aldri holder det de lover og bare forsvinner, de sier ikke ifra eller avslutter over en tlf samtale eller et møte. Har bare vært med ynkelige og feige mannfolk som bare unngår konflikter og stikker ved hver minste motstands vei, og snylter på andre. Vanskelig å finne en skikkelig og god mann.

Anonymkode: f2a25...17d

Du har vært ganske uheldig med partnere, aldri har jeg vært borti at en kjæreste bare har sluttet å ta kontakt. Har opplevd at dater bare har sluttet å svare, men da tenker jeg at jeg slapp unna 😅

Anonymkode: 0c880...f17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Du er en skikkelig feig pudding som gjorde det på den måten. Hun fortjente bedre, og lot deg få høre det. Hadde du gjort det på en ordentlig og voksen måte, så hadde du sluppet drama. Forhåpentligvis har du lært til neste gang.

Har opplevd å måtte slå opp via sms to ganger før, og har blitt dumpa over sms. synes det er en grei måte å gjøre det på for jeg hater skriking som sagt, og enda verre grining. er jo bare en beskjed tross alt, og det nytter ikke å forhandle. jeg var lei av henne og ville være singel. orker ikke å diskutere og forklare for henne i lang tid. de andre gangene har det gått relativt greit, har fått et par sinte sms og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...