AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Da tenker jeg ikke på å ha sex med andre, kun med mannen din for å vise dere frem for fremmede mennesker. Er det mange som kunne tenkt seg det? Jeg synes det virker spennende og tenker å spørre dama om det (etter korona selvsagt). Jeg liker å bli kikket på og mistenker at hun gjør det også, for her om dagen hadde vi sex på sofaen med gardinene oppe (glemte oss). En mann i en leilighet over oss ble vitne og dama brydde seg ikke om det, hun ba meg bare fortsette. Så nå fantaserer jeg om flere tilskuere som kan stå nærme og se på oss 😊 Anonymkode: 5cbbf...c23 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 det er da stor avstand fra swingerklubb til å bli kikket på i hjemmet med gardinene åpne! Det finnes sikkert en mellomting på det. Anonymkode: 2cd68...9a5 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er da stor avstand fra swingerklubb til å bli kikket på i hjemmet med gardinene åpne! Det finnes sikkert en mellomting på det. Anonymkode: 2cd68...9a5 Det er sant. Jeg har lest at det forekommer offentlig sex på nudistområdet Svartkulp i Oslo, så det kunne vært et alternativ. Da får man jo mer avstand? Men dette er bare en fantasi enn så lenge, det er vel ikke lov en gang ute så vidt jeg vet 😊 TS Anonymkode: 5cbbf...c23 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Vi var i ferd med å planlegge tur til swingersklubb akkurat da pandemien kom. Vi liker også å ha sex på steder hvor vi kan bli oppdaget. Jeg er nok den drivende ekshibisjonisten, men hun er lett å lede....
«H» Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 Det hadde ikke vært noe for meg selvom jeg ikke er fremmed for å ha vinduet oppe så nysgjerrige naboer kanskje hører... Uansett, spør kona di bare? Ellers tenker jeg det er hver sin lyst, noen liker det, andre ikke..
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 Jeg er ikke ekshibisjonist i det hele tatt. Heller egentlig ganske beskjeden. Men om min mann hadde tent på det og likt det kunne jeg gjort det for han. For det hadde ikke vært noe som var forferdelig og jeg liker å tenne mannen min. Men da måtte han føle seg megatrygg og sikker. En anelse usikkerhet hos han og jeg hadde trukket meg! Har vært på swingersparty før og vet at det ikke er spesielt gøy for meg. Blir bare usikker, enda jeg kjente vertsparet. Blir ikke kåt av settingen. har også vært på sexklubb og det var greit. Kunne ha blitt ganske gøy for vi traff et par som vi likte. Men haha, jeg ble dårlig, så vi måtte gå Anonymkode: e21ad...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 45 minutter siden, Alterego666 skrev: Vi var i ferd med å planlegge tur til swingersklubb akkurat da pandemien kom. Vi liker også å ha sex på steder hvor vi kan bli oppdaget. Jeg er nok den drivende ekshibisjonisten, men hun er lett å lede.... Spennende. Men hvor nærme står tilskuerne da? Runker de mens de ser på? Håper virkelig jeg kan knulle foran noen i sommer 😉 TS Anonymkode: 5cbbf...c23 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 1 time siden, «H» skrev: Det hadde ikke vært noe for meg selvom jeg ikke er fremmed for å ha vinduet oppe så nysgjerrige naboer kanskje hører... Uansett, spør kona di bare? Ellers tenker jeg det er hver sin lyst, noen liker det, andre ikke.. Jeg skal spørre henne. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir så kåt av tilskuere når jeg knuller, for jeg er svært beskjeden og sjenert ellers i livet. Men folk er rare, meg selv inkludert 😊 TS Anonymkode: 5cbbf...c23 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er sant. Jeg har lest at det forekommer offentlig sex på nudistområdet Svartkulp i Oslo, så det kunne vært et alternativ. Da får man jo mer avstand? Men dette er bare en fantasi enn så lenge, det er vel ikke lov en gang ute så vidt jeg vet 😊 TS Anonymkode: 5cbbf...c23 Og nudister klager på at de er lei av å bli sett på som perverse griser bare fordi de liker å være nakne på en strand Anonymkode: aef75...2d8 1
FluffyJuggernaut Skrevet 23. mai 2020 #11 Skrevet 23. mai 2020 Nei, for meg er det privat. Kan være pirrende med tanken å nesten bli oppdaget, men hadde ikke ønsket publikum. Men det er en ganske vanlig fantasi, så det er jo bare lufte fantasien for å se om dette er noe for henne. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mai 2020 #12 Skrevet 23. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende. Men hvor nærme står tilskuerne da? Runker de mens de ser på? Håper virkelig jeg kan knulle foran noen i sommer 😉 TS Anonymkode: 5cbbf...c23 Vi har aldri hatt noen som åpenbart ser oss, mtn mange ganger hatt sex hvor noen KAN oppdage oss når som helst, og potensielt har studert oss i skjul.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #13 Skrevet 23. mai 2020 Jeg mener det er ryddigst å ha sex foran tilskuere på en klubb. Da får man et publikum som ønsker å se andre har sex. Jeg synes det er mye drøyere å eksponere seg for tilfeldige mennesker som går tur. Anonymkode: ed1be...ab6 7
Jentadi Skrevet 23. mai 2020 #14 Skrevet 23. mai 2020 Jeg hadde blitt med om mannen hadde hatt lyst😊 4
fjellvegg Skrevet 26. mai 2020 #15 Skrevet 26. mai 2020 Spennende og pirrende med settingen se/bli sett 😉 Vi liker oss godt på utvalgte strender i danmark, hvor sex i klittene er ganske så vanlig!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #16 Skrevet 26. mai 2020 Vi har vært på swingersklubber flere ganger. De aller fleste gangene har det vært gøy, noen ganger har klientellet føltes så lugubert at det bare har vært turn off. Men det er absolutt noe vi synes er gøy å gjøre sammen 😊. Anonymkode: 40cba...19e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #17 Skrevet 26. mai 2020 Jeg ser for meg campingturister uten grilldressen på. Der alderen er 50+ Og menn gjerne går med klogger og damene har permanent og tykke mager. 🤣😆 Klarer ikke å se hvor dette er sexy. Så nei. Ikke fader om jeg ville blitt med noen på slike steder. Det lukter skittent, sykdommer, svette og bare vemmelig lang vei. Anonymkode: d2aca...316 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #18 Skrevet 26. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: noen ganger har klientellet føltes så lugubert at det bare har vært turn off. kan du forklare hva du mener med setningen? Anonymkode: 2cd68...9a5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #19 Skrevet 26. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: kan du forklare hva du mener med setningen? Anonymkode: 2cd68...9a5 At det har vært litt i tråd med AB over deg sine fordommer ;). Med mange ufikse og lite sjarmerende menn langt oppe i åra (rundt 60+, kanskje) som ikke har tiltalt meg i det hele tatt. Når det er sagt, swingersmiljøet er så variert som folka du møter på bussen eller matbutikken hver eneste dag. Folk i alle aldre og i alle yrkeslag osv. Massevis av flotte folk, så der tar samme AB ganske feil ;). Anonymkode: 40cba...19e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #20 Skrevet 27. mai 2020 Vi har vært på sexklubb (i utlandet) og gjort dette. Begge (jeg er kvinnen) hadde lyst på forhånd, begge tok like mye initiativ, og det ble en veldig bra opplevelse. Der vi var, var det mange forskjellige områder å velge mellom. Noen steder var man veldig eksponert og folk kunne komme helt innpå og eventuelt delta om man viste interesse for det. Mens andre steder kunne man være i egne rom hvor folk kunne stå utenfor og kikke inn. Det var mange muligheter for å finne et sted som passet for det man ønsket seg. Og det var garantert også mange der som bare valgte å se på andre, men ikke gjøre noe selv. Kan forøvrig avkrefte «myten» som blir nevnt over her, om middelaldrende folk med ølmage og grilldress. De eksisterer de også, men de utgjorde bare en liten del av gjestene der vi var. Det var sikkert over 100stk, folk i alle aldere og med svært forskjellig utseende. Men en stor overvekt av de besøkende var mellom 25 og 45år, med helt normale kropper (mange veltrente også) og de aller fleste hadde normalt pent eller over gjennomsnittet pent utseende. Vi ble svært positivt overrasket. Anonymkode: 13532...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå