AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #1 Skrevet 23. mai 2020 Mann 39, i de siste årene bvar blitt vanskelig å ha sex med kone, Hun vi ha sex når hun vill, men jeg kan ikke ha sex når jeg ville, hun klaget hele tiden at vi må gjøre noe ting sammen som vi har ikke tid til. Vi har 2 barn sammen. Også jeg skal ikke være utro... Jeg runker fleste ganger når jeg kåt. Anonymkode: 5af21...08e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Det er ingen spørsmål i teksten. Hva diskuterer vi her? Anonymkode: fd119...79e 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Nei, du kan ikke ha sex med henne når hun ikke vil. Det er voldtekt. Kanskje du skal snakke med henne om hva som tenner henne, slik at hun får mer lyst på sex? Anonymkode: 384f7...3fa 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Skjønner dilemmaet ditt, vi har litt av samme problemet her. Og jeg får mindre lyst når jeg vet at det stadig ligger et press i lufta, og at det forventes.. Slapp litt mer av. Samtidig tenker jeg at det er viktig å strekke seg litt begge to 😊 pliktsex er gull engsng i blant. Anonymkode: 42989...44a 1
Josh Skrevet 23. mai 2020 #5 Skrevet 23. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ingen spørsmål i teksten. Hva diskuterer vi her? Anonymkode: fd119...79eJ Jeg trenger råd?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Skrevet 23. mai 2020 TS ikke voldta kona di Anonymkode: 521fd...1b5 3
Josh Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du kan ikke ha sex med henne når hun ikke vil. Det er voldtekt. Kanskje du skal snakke med henne om hva som tenner henne, slik at hun får mer lyst på sex? Anonymkode: 384f7...3fa Jeg prøvde alt som jeg kan skjønne du. Men for hennes siden jeg ikke prøv shit
Josh Skrevet 23. mai 2020 #8 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: TS ikke voldta kona di Anonymkode: 521fd...1b5 Jeg vil være utro istedenfor
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 2 minutter siden, Josh skrev: Jeg trenger råd? Kommuniser. Lytt. Gjør noe med de det som holder henne tilbake. Vær åpen om hvordan det føles for deg å bli avvist og se om hun også er villig til å arbeide med seg selv/dere for at det skal bli bedre fremover. Anonymkode: fd119...79e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 1 minutt siden, Josh skrev: Jeg vil være utro istedenfor Kanskje på tide å gå hvert til sitt i så fall Anonymkode: fd119...79e 1
Fioljenta Skrevet 23. mai 2020 #11 Skrevet 23. mai 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann 39, i de siste årene bvar blitt vanskelig å ha sex med kone, Hun vi ha sex når hun vill, men jeg kan ikke ha sex når jeg ville, hun klaget hele tiden at vi må gjøre noe ting sammen som vi har ikke tid til. Vi har 2 barn sammen. Også jeg skal ikke være utro... Jeg runker fleste ganger når jeg kåt. Anonymkode: 5af21...08e Det høres ut som hennes kjærlighetsspråk er tid sammen. Da er det viktig at du viser at du har lyst til å bruke tid med henne (i stedet for å avfeie henne med at dere ikke har tid - det vet hun), drøm sammen om det dere har lyst til å gjøre sammen, vær kreativ og finn på noe dere kan gjøre sammen alle fire, prioriter tid med henne (i alle fall noen minutter hver dag) og så videre. Det er i alle fall mitt råd. Det med kjærlighetsspråk har vært en game changer for oss. Vår erfaring er at det blir mer sex når begge føler seg verdsatt. (Her har jeg samlet noen tips om tid som kjærlighetsspråk.) Det er selvsagt vanskeligere med barn i hus, men ikke umulig. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #12 Skrevet 23. mai 2020 Jeg hadde også tenkt å svare med kjærlighetsspråk. Om hennes kjærlighetsspråk er tid, vil mangel på dette gjøre at hun ikke føler seg elsket. Da kan det faktisk være viktigere å prioritere dette enn barna, og så vil dette bli positivt for barna på sikt. En kone som føler seg elsket vil ha lyst på sex og ha overskudd til barn og familie. Kanskje ditt kjærlighetsspråk er berøring, eller kanskje noe annet. Jobb med å finne ut av dette sammen, og så må hun øve seg på å snakke det språket. Les litt om dette og snakk sammen. Det er alltid tid til det som er viktigst. Om det betyr at dere må ha toast til middag eller at ungene ikke får gjort lekser, så gjør det ingenting noen få uker. At mor og far er glade i hverandre og bygger opp overskudd er mye viktigere. Anonymkode: be6dd...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #13 Skrevet 23. mai 2020 Du må sørge for å få gjort de tingene hun vil gjøre. Anonymkode: 32e6e...122
Isambard Skrevet 23. mai 2020 #14 Skrevet 23. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS ikke voldta kona di Anonymkode: 521fd...1b5 Hva slags trolleinnlegg er dette?? Det er ingen ting som tyder på at han tenker på å voldta kona si. Hvis man først skal være hysterisk er det han som blir voldtatt. De har jo sex bare når kona vil, og ikke når han vil.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #15 Skrevet 23. mai 2020 2 timer siden, Isambard skrev: Hvis man først skal være hysterisk er det han som blir voldtatt. De har jo sex bare når kona vil, og ikke når han vil. Han sier ikke at de har sex mot hans vilje, bare sjeldent. Anonymkode: 32e6e...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå