Gå til innhold

Sex er ekkelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men er nyskjerrig på å høre hva andre kvinner tenker om sex, og hvordan dette forandrer seg med årene. 

Jeg har merket at jeg selv med årene har opparbeidet en slags forstyrrelse (om man kan si det slik?), når det kommer til seksualitet. Det er liksom ingenting som virkelig tenner meg, og de få gangene jeg blir kåt er det ikke mye som skal til før det forsvinner. Jeg vil ikke si at jeg har blitt "kjedelig" som gutter ville kalt det, for jeg har lyst - og i perioder kan jeg være superkåt. Men når det kommer til stykket så føler jeg liksom ingenting annet enn at det gjør vondt, det er kleint, det er forstyrrende og det føles bare ikke riktig. Det er nesten som om jeg til tider kan syns det er ekkelt. Nå skal det sies at jeg har en utrolig flott kjæreste, og at jeg selv er ganske attraktiv. Så det handler ikke om utseendet. Det handler om noe annet, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på det. Men det virker bare helt feil, på en måte. 

Det jeg kanskje har lurt på med tiden, er om jeg og mitt sexliv har påvirket hvordan jeg i dag ser på det. Jeg debatterte alt for tidlig (12), og har hatt mange rare (og fine) erfaringer når det kommer til sex. Men jeg har også følt mye på at jeg har misbrukt kroppen min - i form av å ikke si nei, fordi jeg ikke vil være kjip - og fordi jeg har hatt en vrangforestilling rundt alt totalt sett. Har dette påvirket følelsene mine rundt hvordan jeg ser på sex i dag? 

Er det noen andre som føler det slik?

Anonymkode: e08eb...275

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke visst/trodd at min kone sov ved siden av meg i natt ville jeg sagt at du var min kone (ser du skrev dette i natt). Tror ikke hun var oppe i natt for skrive på KG og har heller ikke profil her (?). Vi ble sammen da hun bare var 16-17, men vet at hun debuterte svært tidlig, sikkert før hun ble 14, men jeg har ikke brydd meg om å "forske" i dette. Vi har sjelden sex siden hun ikke vil/orker. Jeg har langt mer sexlyst enn henne og frykter hun har sex med meg bare for å være snill og at hun tror det er "forventet".

Men til saken din TS. Jeg tror, som med min kone, at din tidlige debut har gjort at du får litt motvilje mot sex, dessverre for oss som er sammen med "slike". Er du åpen med mannen din om dine følelser? Jeg ville anbefalt deg å få noen timer hos en sexolog eller psykolog. Det er ikke greit å ha det slik, verken for deg eller din kjæreste. Vi har snakket litt om dette "i heimen" og det har blitt litt bedre så det er håp om man er åpen om sine problemer.
Ønsker deg/dere lykke til.

Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg så mye, men kjenner meg igjen i problemstillingen.

Anonymkode: 8dc64...73f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS ❤ 

Jeg har desverre ingen gode råd til deg, for hadde jeg hatt det hadde jeg faktisk fulgt de selv.

Jeg vil takke deg, for jeg har aldri tenkt over det at å debutere tidlig og sex som man sa ja til for å ikke være kjip opp igjennom kan være årsaken til at jeg ikke liker sex. Noen ganger går det helt fint, er kåt og med. Noen ganger, når min fantastiske og hensynsfulle mann hinter til sex kan jeg sette opp en vegg jeg ikke klarer å komme igjennom. Kroppen fryser og jeg bare gråter. Men jeg har aldri blitt misbrukt slik som mannen min kanskje tror jeg har.

Debuterte dager etter min 14 årsdag, med min daværende kjæreste som hadde  hatt sex før. Jeg hadde lyst til å ha det for å bli ferdig, alle rundt meg sa jeg burde gjøre det. Etter det har jeg hatt veldig mye sex, men ikke fordi jeg har hatt så lyst men vil som sakt ikke være kjip, tør ikke si nei. Likevel er det helt vanlig sex, ingen har tvunget seg på meg.. 

For meg er sex vanskelig, mannen min prøver å forstå men han er en veldig seksuell person. Per nå ønsker jeg at han har sex med andre. Kanskje det gjør oss lykkligere? Han får sex, jeg slipper. 

Ønsker deg masse lykke til ❤

Anonymkode: cd765...b5a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...