AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Så, jeg har en liten vaskejobb på sia, bare en gang per uke. i jula ble jeg syk, ganske syk, i rundt 1 uke... da jeg var på bedringens vei, ble jeg plutselig syk igjen, i 1 mnd var jeg slått ut. Problemet er at jeg sa ikke i fra.. og dro bare ikke isteden. Jeg måtte gå på en del sterke medisiner, som resulterte i en spontanabort... ante ikke at jeg var gravid.. så fant jeg ut at jeg har vanskeligere for å bli gravid oppå alt dette også.. pga en SA jeg hadde i uke 14 da jeg var 15 år gammel og de måtte ta ei utskrapning ... dette gjorde det bare enda værre og til slutt hadde det gått sånn tid at jeg bare har fått angst for alt mulig rart... nå vil de selvfølgelig snakke med meg, siden jeg bare har vært der hist og pist og ikke når jeg skulle... dette er min skyld, er voksen og burde sagt fra, finnes ingen unnskyldning.. men angsten ble så stor at jeg ikke klarte å innrømme problemet for meg selv.. det ble bare et ork å dra dit...og hele situasjonen har blitt bare tull... vanskelig å være ærlig når jeg ikke klarer å være ærlig ovenfor meg selv hvor mye jeg har slitt.. Jeg vet jeg bare må bite det i meg forklare situasjonen og si opp... men så sykt vanskelig.... jeg har driti sikkelig på draget... stiller ikke noe konkret spørsmål annet en råd og hvordan jeg skal formulere meg.. Anonymkode: 90513...672
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #2 Skrevet 23. mai 2020 Skjønte ingeting av dette, hva er problemet? Du er uten jobb? Anonymkode: b796c...784 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #3 Skrevet 23. mai 2020 Det er ikke verre enn at du sender en skriftlig oppsigelse og ber om å få slutte med umiddelbar virkning. Regner med du får det innvilget. Du trenger ikke å opplyse om årsak. Anonymkode: 9b102...9bd
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #4 Skrevet 23. mai 2020 Ta tak i dette med en gang. Snakk med dem og si opp. Du kommer til å føle deg så mye bedre med en gang det er gjort, selv om det er vanskelig. Jeg har vært der du er, hvor jeg stenger meg inne og unnlater å følge opp forpliktelser. Det er en ond sirkel, for man har så mye angst at man gjemmer seg hjemme, og å ikke gå på jobb/avtaler/andre forpliktelser gjør angsten verre. Ring de nå med en gang, fortell at du beklager at du ikke har vært på jobb. Si at du ikke har det bra, men ikke ønsker å gå nærmere inn på det, og at du føler det vil bli veldig vanskelig å fortsette hos de i tiden fremover, og at du må slutte med umiddelbar virkning og kan ordne med legeerklæring om det er nødvendig. Bestill deg legetime og få HJELP. Du har det vanskelig. Dette må du ta tak i nå. Ønsker deg alt godt. Lykke til Anonymkode: ea8b4...e09 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå